Outlaws - Alive in America (2022)

1 stem

Label: Renaissance

1. Waterhole (2:05)
  2. Stick Around for Rock and Roll (9:07)
  3. Prisoner (7:17)
  4. Song in the Breeze (3:06)
  5. Cry No More (4:28)
  6. There Goes Another Love Song (3:04)
  7. Knoxville Girl (3:31)
  8. Green Grass & High Tides (9:49)
avatar van Mssr Renard
Liveopnamen uit 1975 op een semi-officieel label. Het is te bestellen bij het label zelf.

avatar van liefkleinhertje
Deze opnamen zijn gemaakt in Denver (23-7-75) en alle nummers staan op hun eerste album behalve 2 & 3 die op hun dan nog niet verschenen 2e LP (toen nog) Lady In Waiting zullen verschijnen.
Het geluid is nogal schel maar je raakt er naar verloop van tijd wel aangewend.
Met deze CD zullen de Outlaws zeker geen nieuwe zieltjes winnen maar is wel aardig voor de heb mits je natuurlijk een liefhebber bent.

avatar van Mssr Renard
Ah, ik zie nu dat Spotify deze integraal aanbiedt. Ik zag het (nog) niet bij Tidal staan. Misschien komt dat nog, of niet, dat kan ook.