Magoria - Hollingsworth Mansion (2024)

Rock / Metal
Label: Butler

1. The Haunted House (2:52)
  2. New Estate (5:08)
  3. Don’t Open the Gate (5:12)
  4. Diamond in the Dark (5:15)
  5. The Secret of This Village (4:10)
  6. What Do They Want from Me (3:35)
  7. The House of No One at All (2:03)
  8. Enter the Twilight World (4:52)
  9. I Can’t Restrain Her Anymore (5:27)
  10. When Our Time Will Come (4:42)
  11. Leave Us (5:25)
  12. The Time Has Come (4:02)
  13. From Dusk Till Dawn (5:33)
  14. Die for the Love of Your Life (5:08)
  15. Postludium (2:42)
avatar van Apieknar
Het debuutalbum was prima. Benieuwd naar deze tweede!

avatar van Ricardo74
Indrukwekkend 2e album van Magoria. Steviger als het vorige werk. Alle nummers zitten prachtig in elkaar. Er komt heel wat op je af en dit is echt een groei album. Je moet er even voor gaan zitten. Produktie is super! Gisteren ze live gezien in de Bibelot. Wat een geweldige live show! Top muziekanten en wat een vocalisten. Stuk voor stuk geweldig. Dit moet je echt zien...

avatar van musicborst
Ik had en heb nog steeds een kaartje voor de show van gisteren, bleek dat ik een dubbele concertafspraak had en deze show moest het onderspit delven helaas. Waarschijnlijk ga ik ze wel bekijken in de Boerderij dit najaar. De muziek verdient het, die is namelijk dik in orde!

avatar van Ricardo74
musicborst schreef:
oei... Magoria het onderspit delven??