M.A.N.D.Y. - At the Controls (2006)

Duitsland
Dance
Label: Resist

1. Tide (Including an Extract from Crowdpleaser & St. Plomb "Zukunft") (1:56)
  2. Isolée - Willy Skipper (1:17)
  3. Djuma Soundsystem - Les Djinns [My My Remix] (5:04)
  4. Jona - Smart Cats Vs. Dumb Dog (2:46)
  5. 4 1 (3:15)
  6. El Encuentro (3:24)
  7. Dinky - Michelle (1:51)
  8. Señor Coconut - Electrolatino [Ricardo Villalobos' 'Lecktro Carino Mix] (1:59)
  9. Osborne - Outta Sight (4:03)
  10. Jesse Rose en Henrik Schwarz - Stop Look & Listen [Henrik's Version] (6:35)
  11. Rockers Hi-Fi - Push Push [M.A.N.D.Y'S Pusherman Rework] (5:49)
  12. Booka Shade - In White Rooms [Mexico Version] (2:22)
  13. Mathew Jonson - Sub Atomic (2:07)
  14. Mlle Caro & Franck Garcia - Far Away [Jennifer Cardini & Shonky Remix] (4:00)
  15. Cobblestone Jazz - India in Me (3:26)
  16. Kenny Larkin - Catatonic [Fourth State) (Stacey Pullen Mix] (5:59)
  17. Fingers Inc. - A Path [Instrumental Mix] (4:01)
  18. Lindstrøm & Prins Thomas - Feel AM (3:13)
  19. Michal Holy & Ajana Calugar - Black Vanilla Guitar (3:21)
  20. Marden Hill - Bardot (4:58)
  21. Cat Stevens - Was Dog a Doughnut (1:17)
  22. Rune Lindbaek - Junta Jaegar (3:48)
  23. Atjazz - It's Complete [Chateau Flight Darkside Remix] (3:23)
  24. Lopazz - Share My Rhythm (3:12)
  25. My My - Clean Break (3:31)
  26. Claude Vonstroke - Who's Afraid of Detroit? (4:18)
  27. Lindstrøm - I Feel Space [M.A.N.D.Y Remix] (3:05)
  28. Heartz4 - Intimacy Girl (3:59)
  29. Ricardo Villalobos - Ichso (5:32)
  30. Sensorama - Where the Rabbit Sleeps (4:01)
  31. SCSI-9 - Senorita Tristeza (5:15)
  32. Chikinki - Assassinator 13 [Ruede Hagelstein Ride on Take Off Remix] (2:52)
  33. Justin Martin - The Sad Piano [Charles Webster Remix] (2:13)
  34. Tomson en Daniel De La Curtis - Synthic (2:13)
  35. Djuma Soundsystem - Les Djinns [Trentemoller Remix]
  36. Coldcut - Walk A Mile In My Shoes [Henrik Schwarz Remix]
avatar van kinjutsu
Nog geen berichten bij deze? Hij schijnt echt top te zijn. Dit weekend maar even aanschaffen. Ik weet niet of een van jullie in amsterdam woont maar na boudisque gaat get-records nu ook ten onder... treurig/schandalig/walgelijk/zuur.

avatar van Leonard91
Heerlijk mixalbum dat M.A.N.D.Y.'s cdtje voor Fabric nog maar eens overtreft. Met een tracklist om U tegen te zeggen, de tracks herbergen één sfeer, en identieke mixkunsten is dit een topper geworden.
De tweede CD is wat rustiger terwijl de eerste wat meer recht door zee is. De mix is zoals gezegd netjes maar soms laat M.A.N.D.Y. gewoon een track uitlopen waarna, na een korte stilte, de volgende begint. Dat is even wennen, maar storend is het niet.
Ook deze Cd's herbergen wat mindere momentjes die wat gewoontjes zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Ze zijn namelijk in de minderheid.