Zuid-Oost - Snotapies (1997)

Label: Djax

5. Kannibalen (4:58)

met Casto en Loco-Motief

6. Snotapies (4:08)
avatar van jeroen1904
Zeer sterke EP en ook hier weeral jeudgsentiment. Ik geloof uitgebracht medio 1997 door Zuid-Oost Posse (eigenlijk toen al 1 man nl Janor). Vooral Kannibalen en Snotapies blijven nog steeds steengoede nederhopnummers. Vraag me eigenlijk af of Janor nog steeds rapt, want al lang niks meer van gehoord.

avatar van NovaChe
Zeker goed album, haal ik jaarlijks nog uit de kast. Classic

jeroen1904 schreef:

Hij deed nog mee op Def P ze eerste solo...

avatar van jeroen1904
Dat klopt, psychedelica versus negatieve melkwegcirkels als ik me goed herinner. Maar Def P's Cryptokilostijl dateert ook al van 1999.

Ja dat zo een beetje het laatste wat ik van Janor vernam.

avatar van NovaChe
Heb Janor nog eens live gezien bij Definitie van Dopeheid in 013 Tilburg, Alweer aantal jaartjes geleden. Klonk echt naar meer.