Carrie Underwood - Carnival Ride (2007)

Country / Pop
Label: Arista

1. Flat on the Floor (4:02)
  2. All-American Girl (4:21)
  3. So Small (3:38)
  4. Just a Dream (3:20)
  5. Get Out of This Town (3:33)
  6. Crazy Dreams (3:46)
  7. I Know You Won't (4:47)
  8. Last Name (4:19)
  9. You Won't Find This (3:03)
  10. I Told You So (3:21)
  11. The More Boys I Meet (3:34)
  12. Twisted (3:57)
  13. Wheel of the World (4:42)
avatar van Ericos
Na het vierde seizoen van 'American Idol' te hebben gewonnen bracht Carrie Underwood haar eerste album 'Some Hearts' uit. Dit album heeft over de hele wereld meer dan 7 miljoen exemplaren verkocht! Een gigantisch aantal!

Dit jaar komt ze met haar nieuwe album 'Carnival Ride'. Haar nieuwste single is 'So Small' wat de nummer 17 behaalde in de Billboard Hot 100, DE hitlijst van de Verenigde Staten.

Ben heel benieuwd hoe dit album gaat klinken.

avatar van Fieke_28
Na het geweldige vorige album die voor mij zeker een 5,0 scoorde is dit een beetje een tegenvaller.

De nummer spreken me niet heel erg aan, ze zijn voor mij niet zo bijzonder als de nummers op haar vorige album.

Lacrymosa
Dit album is inderdaad wel minder dan Some Hearts maar is zeker niet slecht. Ik vind het jammer dat het nu nog meer country is dan haar vorig album.

De eerste 2 tracks (op en top country) vielen voor mij nogal tegen. Maar dan komen de beste tracks tot en met Last Name. En de rest valt wel mee.

Tracks die je MOET hebben zijn: So Small (5*), Get Out of This Town (4.5*), Just a Dream (4.5*) en absoluut I Know You Won't (5***++++)

Lacrymosa
Na heel wat luisteren vind ik dit album zelfs nog mooier. En het country gedeelte valt eigenlijke best wel mee.

Een van de liedjes op dit album is zelfs een van mijn lievelingsliedjes allertijden geworden, nl. You Won't Find This.

1. Flat on the Floor: 4*
2. All-American Girl: 4*
3. So Small: 5*
4. Just a Dream: 4.5*
5. Get Out of This Town: 4.5*
6. Crazy Dreams : 3*
7. I Know You Won't: 5*
8. Last Name: 3*
9. You Won't Find This: 5* !!!!!
10. I Told You So: 4.5*
11. The More Boys I Meet: 4*
12. Twisted: 4*
13. Wheel of the World: 5*

avatar van StefanK
Nu Shania, Faith en LeAnn zich toch wat meer op de achtergrond houden, is er ruimte genoeg op de markt voor Carrie maar waarschijnlijk vind haar platenlabel succes in de VS en Canada meer dan genoeg. Daar slaat Country sowieso altijd veel meer dan hier. Nederland kreeg al een grote overdosis bij Ilse DeLange in het begin en Stevie Ann deed dat 3 jaar geleden nog eens extra over. Neemt niet weg dit wederom weer een parreltje van een cd is! Heerlijke ballads, aangevuld met lekkere uptempo Country-songs, met een vleugje Pop. Niet verassend maar wel erg lekker!

ik had nog nooit van deze zangeres gehoord. ze zingt mooi maar het is niet echt een cd voor mij. af en toe paar afgezaagde nummers. ik zal haar vorige album ook eens beluisteren mss is dat beter.

avatar van stephan2456
Fieke_28 schreef:

Ik sluit me hier volledig bij aan, alhoewel het album met "Just a Dream" toch een zeer sterk nummer voortbrengt. "All-American Girl" is ook nog aardig, maar "Last Name" is ronduit tenenkrommend. In vergelijking met voorganger Some Hearts en opvolger Play On toch een veel minder album.

avatar van Emile93
Geweldige cd!!! Heerlijk!!!!

avatar van Emile93
Een van mijn favoriete albums! Wat een heerlijke muziek!

avatar van kappottevic
beetje middle-of-the-road amerikaanse country. aardig, maar niet bepaald wereldschokkend.

Arbeidsdeskundige
Wheel of the World is adembenemend mooi.