Fleet Foxes - Live on Boston Harbor (2024)

Pop / Folk
Label: ANTI-

1. Wading in Waist-High Water (4:40)
  2. Sunblind (4:00)
  3. Can I Believe You (4:49)
  4. Ragged Wood (5:20)
  5. Your Protector (5:07)
  6. He Doesn't Know Why (3:46)
  7. Featherweight (4:34)
  8. Third of May / Odaigahara (5:49)
  9. White Winter Hymnal (3:31)
  10. Phoenix (4:57)
  11. Mearcstapa (5:41)
  12. Mykonos (5:17)
  13. I'm Not My Season (2:53)
  14. Blue Spotted Tail (4:12)
  15. If You Need To, Keep Time on Me (3:44)
  16. The Kiss (5:50)
  17. Long Way Past the Past (4:13)
  18. Drops in the River (5:19)
  19. Blue Ridge Mountains (3:20)
  20. Grown Ocean (7:04)
  21. Montezuma (4:05)
  22. Tiger Mountain Peasant Song (3:40)
  23. In the Morning (3:55)
  24. The Shrine / an Argument (5:15)
  25. For a Week or Two (2:55)
  26. Going-to-the-Sun-Road (3:41)
  27. Helplessness Blue (7:42)

avatar van papat
Vandaag weten te scoren. Heel erg blij mee. Mooie setlist, mooie uitvoeringen en goede geluidskwaliteit.

Dankjewel voor deze bijdrage.

Wát een heerlijke band blijft dit toch. Wordt de hoogste tijd dat ze meer naar Europa komen.

avatar van Bonk
Zo, wat ben ik ben blij dat ik deze heb weten te scoren op Record Store Day. Fleet Foxes beschouwde ik al als één van de beste nieuwe bands uit het nieuwe decennium, maar tijdens het beluisteren van deze liveplaat, dringt het gevoel me op dat het gewoon de beste is.

Want wat een fijn livedocument is dit geworden zeg. Er valt te horen wat voor geweldige composities ze door de jaren heen gemaakt hebben. Maar er blijkt ook nog eens, ik heb ze nog nooit live mogen aanschouwen, dat ze live hun nummers zelfs nog wat meer diepgang weten mee te geven. Geweldige zang, prachtige koortjes, volledig goed op elkaar afgestemde band, blazers die precies goed gedoseerd het wat extra's geven, een goed uitgedachte setlist met de juiste opbouw en afwisseling. En dan is de geluidskwaliteit ook nog eens subliem.

Tja, dan verdien je toch echt het volle pond.