Voyage - Voyage (1977)

Frankrijk
Electronic / Funk
Label: Marlin

1. From East to West (7:08)
  2. Point Zéro (4:35)
  3. Orient Express (5:01)
  4. Scotch Machine (3:27)
  5. Bayou Village (1:49)
  6. Latin Odyssey (4:49)
  7. Lady America (6:57)
Het idee van deze plaat uit Frankrijk was om disco te maken met invloeden uit vele delen van de wereld. Dat is toch heel aardig gelukt. Er staat lekkere funky elektronische muziek op dit debuut van Voyage. Het begint met hun beste nummer en hit From East to West en op die goede wijze gaan ze verder op kant 1 met het fijne Point Zéro, met Afrikaanse invloeden, en Orient Express, inderdaad met Oriëntaalse invloeden. Kant 2 begint ietsje minder door de doedelzakken op Scotch Machine, Latin Odyssey en Lady America zijn wel weer erg lekker. Al met al een originele en goede plaat deze Voyage around the globe, die mooi op de foto staat van de hoes.