Renée - Renée (1978)

12. A Whole Lotta Shakin' Goin' On
  13. What I'd Say
avatar van matthijs
Female Rockabilly

aka Ready to Rock and Roll !
(zo heet in elk geval mijn LP met deze songlist)

avatar van Droombolus
De tig-ste versie van René & His Alligators met z'n vrouw Anja als zangeres. Speelde ooit nog in hun voorprogram op een indonesies feest ( in Bergen op Zoom, if memmerie smurfs ). Behoorlijk strakke live band ....... deze plaat was ook niet verkeerd trouwens.

avatar van nlkink
Ik herinner me de hit Sweet Nothings. Het was in die tijd Abba en Grease wat de klok sloeg dus een beetje afwijkend geluid was toen welkom. Met Sweet Nothings houdt het voor dit album dan verder ook op. De andere liedjes ken ik alleen maar in de originele uitvoeringen.
Andere fijne singles van Renee die ik me herinner waren Jimmy (met Mark Knopfler achtige gitaarlicks) en het disco-achtige High Time He Went.