Shugo Tokumaru - Exit (2007)

Japan
Label: P-Vine

1. Parachute (3:04)
  2. Green Rain (4:53)
  3. Clocca (3:27)
  4. Future Umbrella (2:04)
  5. Button (4:02)
  6. Sanganichi (2:38)
  7. D.P.O (1:51)
  8. Hidamari (4:38)
  9. La La Radio (5:28)
  10. Wedding (3:16)
Tomio
Far east meets west. Multi-instrumentalist Shugo Tokumaru weet met zijn mix van traditionele en moderne muziekinstrumenten een perfecte cross-over te maken tussen Japanse folk en Westerse pop.
De songs zijn zeer melodieus en de Japanse traditionele sferen kunnen dan ook niet verbergen, dat Shugo een bewonderaar is van The Beach Boys. Sanganichi en Hidamari zijn hier goede voorbeelden van.
Mijn favoriete songs zijn Green Rain en Clocca. Laatstgenoemde bevat achteruit gespeelde gitaar samples, waardoor het een psychedelisch tintje krijgt.