Alter Ego - Why Not?! (2007)

Duitsland
Electronic
Label: Klang Elektronik

1. Why Not?! (5:40)
  2. Gary (7:12)
  3. Fuckingham Palace (6:12)
  4. Jolly Joker (10:40)
  5. Queen Anne's Revenge (7:00)
  6. Chicken Shag (6:00)
  7. This World Food on Upper East Side (8:50)
  8. Blank (7:30)
  9. Exile on Bleep Street (7:04)
  10. Pleasure Island (7:06)
  11. Welcome to Germany (1:30)
avatar van Zwammer
Een aantal grappige tracktitels

Ik zit hem nu te luisteren en vooral het nummer Gary springt eruit, wat een lekkere track zeg

avatar van Ollie
Ik vind Why Not ook wel grappig, hoorde Dr Lektroluv m draaien @ Mysteryland klonk wel grappig!

avatar van Monkeypriest
Mensen, chicken shag is super ^^

avatar van FunkStar
In het laatstre nummer 'Welcome to Germany' klinken absurde draaiorgelachtige klanken en zijn de beats voor het gemak maar helemaal weggelaten, meligheid ten top!!

Ziekelijk goeie opener en dan .......

avatar van brooklyn
Die tweede is anders geniaal. Ken het album verder niet, maar die track is vet

avatar van Goodfella
Compleet banale carnavalselectro .. en juist daarom érg vermakelijk

Hoorde de laatste maanden trouwens zowat de helft van deze tracks voorbij komen op feestjes, kwam er pas laatst achter dat ze allemaal van deze plaat komen

avatar van Ollie
Gary is een fantastische track, wat vind jij niet goed aan de track Gary dan Freekje? Heerlijk man, misschien zelfs nog beter dan Why Not als je t aan mij vraagt, ik zal zo eens de hele cd beluisteren. Maar de eerste 2 nummers beloven goeds ;D

Titeltrack blijft weeeeken in je hoofd zitten.
Rest van de plaat is leuk voor een feestje, maar niet een algehele luisterplaat ofzo...

JustaRascal
Ik vind hem in ze geheel toch wel lekker hoor.