Surkin - Action Replay (2007)

Frankrijk
Dance
Label: Institubes

1. Radio Fireworks (4:48)
  2. Ghetto Obsession [Beta Version] (3:07)
  3. And You Too (3:44)
  4. J-Hood (3:38)
  5. Kiss and Fly (5:22)
  6. Ghetto Obsession 2006 (5:45)
  7. Radio Fireworks [Riot in Belgium Second Remix] (5:21)
  8. And You Too [DJ Slugo Remix] (3:38)
  9. Kiss and Fly [Tacteel Remix] (6:11)
  10. Midnight Swim [Surkin Drowning Mix] (5:47)

met Para One

11. Kiss'n'Horns [Vengeance Edit] (3:57)
avatar van -Brent-
Heb deze nu een paar keer geluisterd, klinkt allemaal best wel leuk

Deze plaat is alleen in japan uitgebracht geloof ik ergens gelezen te hebben.

Radio Fireworks (inclusief de remixes van Riot in Belgium) vind ik veruit hun/zijn leukste nummer, maar verder vind ik het nogal wisselvallig. Ghetto Obsession, J-Hood en Kiss and Fly kunnen er ook nog mee door, maar echt heel spannend vind ik het niet...

avatar van Zwammer
Ik ben ook niet zo'n fan van Surkin. Al vind ik zijn Teki Latex ft. Lio - Les Matins de Paris remix wel erg goed.
Radio Fireworks is inderdaad wel een aardig nummertje, maar het sneeuwt een beetje onder bij al het andere knalwerk dat de afgelopen tijd gereleased is.
Maargoed ik zal zijn plaatje binnenkort eens opzetten

Ik moet dit album nog steeds beluisteren, want ik vind Radio Fireworks echt een meesterlijk nummer. Ghetto Obsession is ook echt heerlijk alleen iets minder heerlijk dan Fireworks

avatar van Mr. Digitalized
Een beetje oud maar toch ben ik fier dit album eindelijk in m'n cdcollectie te hebben!

Lekkere CD, alleen beetje zwak dat de helft van de CD uit remixes bestaat van de andere heflt van de CD De beta versie van Ghetto Obsession heeft me wel blij verrast, wat een rauwe plaat Van de remixes kan ik eigenlijk alleen de remix van Fireworks waarderen. De rest van de nummers en remixes kan me niet echt boeien. Vind daarom zijn EP ook beter dan dit album, ondanks de knallers Fireworks en Obsession.

JustaRascal
Radio Fireworks, echt een tof nummer.