Jemapur - Dok Springs (2006)

Japan
Electronic / Hip-Hop
Label: Hydeout

1. Talked (6:20)
  2. Light to Light [Remix] (5:19)
  3. Hidden Microscope (7:57)
  4. Self Improvisation (3:29)
  5. Reaching Higher Ground (4:35)
  6. Bidnezz (3:42)
  7. Absence [Remix] (2:30)
  8. Off the Wall (2:55)
  9. Moons and Cattails (2:34)
  10. Monochrome (2:48)
  11. Pedd / Chair / Temma (3:27)
  12. Bird Sanctuary (3:29)
avatar van Sjaakspeare
Hoe is dit?

avatar van Osiris Apis
Geen idee. Ik wist niet dat deze artiest ook op Hyde Out zat.

avatar van Chuck Taylor
Hier een nummer van zijn tweede album. Doet mij zo op het eerste moment denken aan ediT, alhoewel daar veel meer glitches etc. inzitten.

avatar van Sjaakspeare
Ik ken dat tweede album, 'Evacuation' nu, en ik heb er niet zoveel mee op. Het zijn allemaal mooie geluiden, die mooi uitgebalanceerd aan de luisteraar voorgeschoteld worden. Maar het is allemaal zo tergend leeg een simpel. Ook nog wanneer de muziek na ruim anderhalve minuut wat meer componenten aangereikt krijgt. Als Jemapur niet van die mysterieuze, occulte, dromerige geluiden had gebruikt, was dit alleen wat het op elkaar afstellen van de geluiden bijzonder geweest. Nee, dit vind ik niks.

avatar van Osiris Apis
Dat album Evacuation heb ik gisteren toegevoegd. Ik heb ook een paar nummers gehoord, maar ik vond het ook leeg klinken.
Ik weet niet of dit album dezelfde stijl is?

avatar van Osiris Apis
Dit album bevat een aantal nummers met een glitcherige productie ala Prefuse 73. Daar ben ik niet zo weg van. Andere nummers zijn rustiger en meer jazzier.