Poison Girls - Chappaquiddick Bridge (1980)

Punk / Rock
Label: Crass

1. Another Hero (5:02)
  2. Hole in the Wall (Thisbe's Song) (4:16)
  3. Underbitch (4:19)
  4. Alienation
  5. Pretty Polly (4:06)
  6. Good Time (I Didn't Know Sartre Played Piano) (5:06)
  7. Other (5:53)
  8. Daughters & Sons (5:19)
avatar van Saldek
1,5
De Poison Girls was ook zo'n band waar ik wel eens wat over hoorde toen. Deze heb ik zelf niet, maar leende hem eens van de bieb. En ik vond het wat tegenvallen. Wel echte punk, maar weinig of geen variatie (wisselende stemmingsuitingen of iets) en ook inhoud was niet uitnodigend om dieper te luisteren. Het is lang geleden, maar dát weet ik nog goed. 1,5*

avatar van GodsHangover
Ja lachen.Ik heb ze toen gezien in de Lindehoeve in Voorschoten.Speelde toen daar ook met God's Hangover.Heb nog een paar mooie foto's van tijdens ons concert dat een Crass member een bekken van mij rechtzette nadat ik um had weggemept!!Those were the dayss