Arjan Brass - Just a Little Song to You (1977)

Label: Negram

1. Just a Little Song for You (1:15)
  2. Jaimie (3:47)
  3. The Rain Keeps Falling (2:35)
  4. Don't Say a Word (3:48)
  5. She's Gone (2:40)
  6. There's So Much (3:04)
  7. Leonie (4:10)
  8. Oh No Not Me (3:08)
  9. Samuël (4:18)
  10. Summer Night in June (3:30)
  11. Just a Little Song for You (2:28)
avatar van Metal-D78
Enige lp van deze vorig jaar overleden Nederlander die van huis uit saxofonist was in beat- en later in jazzbandjes. Op Just a little song for you biedt Arjan u een staalkaart aan clichés verpakt in een jaren '70 prodcutie die er niet om liegt maar nog best redelijk genoemd mag worden. Hoe dat klinkt? Check de hoes; de bril, de boots, het kapsel, de romaanse zuil en het tapijt dat tevens dienst schijnt te doen als lambrisering....Een perfecte visualisatie van het muzikaal gebodene...

Pim
Leonie is een fantastisch nummer. Onlangs de vinyl single nog vaak gedraaid. Ik wist niet dat hij overleden was.

avatar van FunkStar
Leonie een prachtig staaltje Nederpop! Ook de 2e single Samuel en het lekkere The Rain Keeps Falling mogen er zijn.

Helaas te vroeg overleden deze man..

avatar van edje1969
Vond deze lp vanwege het zeer mooie Leonie. Rest van het album blijkt ook erg mooi te zijn. Hooguit Summer Night In June is iets minder. Sfeervol, mooi gezongen en zwaar onderbelicht album. Dit is een album om op je lijstje te zetten als je een platenbeurs bezoekt.