De Mens - Onder de Duinen (2007)

Belgiƫ
Label: Universal

1. Luide Muziek in Kleine Auto's (2:17)
  2. De Slechte Huizen (2:40)
  3. Wiskunde (2:46)
  4. Blind, Doof of Erger (3:53)
  5. Onder de Duinen (3:22)
  6. Het Moet Gebeuren (4:12)
  7. Ze Zegt (3:37)
  8. Het Onverstand (2:21)
  9. Moet Ik Dankbaar Zijn? (3:42)
  10. Er Is Geen Mens Die Ons Begrijpt (3:50)
  11. Jimmy Jimmy Jimmy (5:39)
avatar van Johanv4434
Na weer een tijdje te moeten wachten, eindelijk weer een nieuw album van Frank & Cie. Schitterend album dat al reeds vanaf de eerste luisterbeurt me al direct overtuigde.

avatar van Ploppesteksel
Heb de eerste 3 tracks nu al enkele keren gehoord en het klinkt niet slecht maar ook niet meesterlijk. Hopelijk groeien die nog wat & zal heel het album me meer bekoren.

avatar van oruiz
mijn eerste kennismaking met De Mens, en het bevalt toch wel. Een paar hele aardige nummers en weinig echt slechte. een 4

avatar van Ploppesteksel
Zeker 'Wil Je Beroemd Zijn?' en 'Sex Verandert Alles' eens checken dan

avatar van Supersid
Eerder middelmatige cd van De Mens, geen "geniale nummers" die andere voorgangers wel hadden...