Terror - Rhythm Amongst the Chaos (2007)

Punk
Label: Reaper

1. Rhythm Amongst the Chaos (1:26)
  2. Disconnected (2:43)
  3. Vengeance Calls on You (1:32)
  4. Arms of the Truth (1:58)
  5. Kickback (1:59)

met Vinnie Paz

avatar van Fza
Fza
Vette EP, ik kan niet wachten op hun nieuwe cd. Jammer genoeg nog niks over gehoord, zijn ze er überhaubt mee bezig?

Dit smaakt in ieder geval naar meer, en de cover van kickback is vet, old school hardcore!

lambf
Jammer van de mindere productie. Toch wel iets minder dan hun voorgaande werk. De zanger zingt iets zwaarder. Breackdown cover is het beste liedje.

bennerd
Vooral jammer dat dit de Terror plaat is die het minst indruk maakt op mij (noot: heb nog niet naar One With the Underdogs geluisterd). Nergens steekt een song echt uit, en het is ook niet zo catchy als wat ik gewoon ben van in feite één van mijn favoriete hardcorebands.

bennerd
Hé, ik zie nu pas dat Vinnie Paz meedoet op Kickback. Vette feature, volgens mij zou hij ook geweldig goed passen als zanger in een hardcoreband.