Kan Mikami - Bang! (1974)

Japan

6. Nante Hidoi Uta Nanda
  7. Akai Uma
  8. Saigo No Saigo No Saigo No Samba
avatar van Jazper
Sinds ik verslaafd ben Sanjah - Musen / Is ben ik het ook een beetje aan deze van Kan Mikami. In eerder genoemd werkje doet deze Kan ook mee, vandaar dat ik deze eens opgezocht heb.

De man heeft een vrij bijzondere stem waarbij je je soms afvraagt of het wel helemaal goed met hem gaat. De muziek erachter gaat van welhaast gladde pop in het tweede nummer naar tamelijke gekte in bijv. het zesde nummer. Erg vermakelijk en intrigerend ook wel. Dit gaat nog veel luisterbeurten krijgen

En 4* voor nu.

avatar van Jazper
Promoveert dit even gauw naar 5* zeg. Geweldig Nou nog ergens op de kop zien te tikken

avatar van McSavah
Sterke gastbijdrage van Donald Duck op het titelnummer

avatar van Cellulord
Ja, ook voor mij is Kan Mikami ondertussen een held. Wil eigenlijk alles horen waar hij aan meegewekt heeft.
Ook leuk is dat zijn naam gemakkelijk te onthouden is