Timbaland & Magoo - Indecent Proposal (2001)

Label: Blackground

1. Intro (1:07)
  2. Drop (6:00)

met Fat Man Scoop

3. All Y'All (3:57)

met Tweet en Sebastian

4. It's Your Night (5:55)

met Sebastian en Sin

5. Indian Carpet (4:24)

met Static Major

6. Party People (5:18)

met Jay-Z en Twista

7. People Like Myself (4:37)

met Sebastian en Static Major

13. In Time (3:40)

met Ms. Jade

14. Mr. Richards (0:50)

met Petey Pablo

15. Considerate Brotha (4:12)

met Ludacris

16. Beat Club (4:47)

met Sebastian en Sin

17. I Am Music (3:59)

met Aaliyah en Static Major

avatar van thomzi50
Drie sterren. Degelijke plaat, gaat allemaal wat te lang door alleen. Het begint wle energiek, met Fat Man Scoop, die in Nederland ook nog een tijd een hit had.

avatar van Word_Play
Schandalig laag gemiddelde. Zoals perfect verwoord op rapreviews.com:

"Ultimately this album encompasses such a wide variety of sounds it's hard to encapsulate it in a few short sentences - everything from the laid back wind instrumental to the sorrows of fame on "People Like Myself" to the supercharged yet strangely minimalistic club anthem "Drop" featuring Fatman Scoop. By being completely unpredictable from one track to the next yet featuring at least a dozen songs which could be hit singles on their own Timbaland and his partner-in-rhyme Magoo score a big success. Even if Timbaland and Magoo weren't your two favorite rappers you can't deny the collaborative effort of this album for one reason: it, and they, are FUN to listen to."

Een welverdiende 4,5*.

mes-one
zeker 4*

Vooral de eerste helft van het album is fantastisch. Die beats worden niet saai, hoe grijs je ze ook draait. En Magoo, die moet je dan maar voor lief nemen.

avatar van thomzi50
Vind Magoo een betere rapper dan Timbaland hoor.