311 - From Chaos (2001)

Label: Volcano

1. You Get Worked (2:52)
  2. Sick Tight (2:45)
  3. You Wouldn't Believe (3:42)
  4. Full Ride (3:07)
  5. From Chaos (3:16)
  6. I Told Myself (4:10)
  7. Champagne (3:05)
  8. Hostile Apostle (3:45)
  9. Wake Your Mind Up (3:12)
  10. Amber (3:29)
  11. Uncalm (3:11)
  12. I'll Be Here Awhile (3:31)
avatar van Sammy
Deze krijgt op AMG 4.5* van de 5...ik snap echt niet waarom. De band draait al wel erg lang mee in de crossoverwereld en brengt een redelijke originele mix van metal/hardcore met raggae, maar t klinkt zooo ontzettend saai en nergens echt goed. 2*

avatar van Shelter
Amber en I'll be here awhile vind ik enorme uitschieters... de rest vrij saai ja... 2 sterren

Joy
idem wat betreft mening, wel leuk allemaal maar zo braaf en kindelrijk eenvoudig en nergens echt beuken

avatar van Mindshifter
1,5
Goed beoordeeld door de critici, slecht door mijn oren. Weer met dit bandje; een paar pakkende deuntjes voor de rest niet veel bijzonders...

avatar van musicboy2602
1,5
Heb dit album op goed geluk gekocht; de hoes beviel me wel, maar ja... Niet veel aan, saai, geen spanning, Amber is een zeiknummer... wat moet ik nog meer zeggen? Waardeloos album.

avatar van Carolaah
Nonedeju!

Ik stuitte ineens weer op deze band. 'Vroegah' luisterde ik nog vrij regelmatig naar deze heren, ik kwam met hun muziek in aanraking omdat ze een gave cover hadden van 'What I got' van Sublime. Als ik nu die cover opzoek zijn de meningen overigens verspreid of het wel van 311 is of dat het ooit verkeerd is getagd en verspreid.. Anyway..
'Amber' was mijn favoriet. Dat gitaarloopje is gewoon lekker..
In het algemeen is de muziek niet zo heel fantastisch, maar ik heb er vroeger wel met genot naar geluisterd.. tegenwoordig dus luister ik het eigenlijk nooit meer.

avatar van Shelter
Amber vind ik nu juist ook het nummer wat nog ok is samen met Ill Be Here Awhile.
De rest is vergetelijk tot slecht. Van 311 vind ik van andere albums alleen de cover Love Song echt nog heel goed... Het kan verkeren