Pinch - Fabriclive 61 (2012)

Dance
Label: Fabric

1. Distal - Venom (Part 2)
  2. F - Slow Down
  3. EQD - Equalized #005B
  4. Henry & Louis - Love Like [Pinch Remix]

met Prince Green

5. Pinch & Shackleton - Rooms Within a Room
  6. Deleted Scenes - Natural Law
  7. Pinch en Quest - In Dreams
  18. Jakes - Get Serious
  19. Jakes - A Case of the Bleeps
  20. Om Unit - Pressure
  21. Illum Sphere - Promise a Secret
  22. Distal - Venom (Part 1)
Wat een tracklist!

avatar van Dreten Bukgat
in de gaten houden deze...

tuktak
onwijs dikke fabriclive, pinch is een meester in platenkeuze, iets dat hij hier met gemak bewijst. de standaard voor 2012 is gezet, was dit in 2011 uitgekomen, dan was het namelijk de beste fabric van het jaar geweest.

Hmm, 4x4 stuk is leuk maar contrasteert enorm met het dubstepstuk, kan er voorlopig nog niet zo veel mee

bennerd
Het eerste half uur was wat doorzetten, maar daarna lijkt het wel sterk maar toch enigszins beheerst los te gaan.

Lekkere diepe bassen

avatar van Supernormal
'Acid Reign', whaaaat? Diepe subsonsische baslijnen die in de onderlaag scheuren. Uitstekende productie! Geweldige compilatie.

avatar van Supernormal
Onlangs gezien en ik moet zeggen, ook live doet 'ie het ongemeen sterk. Waar veel artiesten van dat festival zich allemaal lieten bekeren door de platheid der dubstep ging deze man op een vernieuwende manier er prat op. Dikke pluim voor Pinch!