Ik hield al wel van de wat zwaardere muziek, maar had nooit de moeite genomen iets in
deze tak van metal te beluisteren. Door een verslag van Robert van Gijssel in de
Volkskrant ben ik toch geinteresseerd geraakt.
Enfin, ik ben helemaal in mijn nopjes met deze voor mij nieuwe oerklanken: machtig, wanhopig, puur, substantieel, oprecht, duister en gelaagd.
Anders gezegd, ik wou dat we in een wereld leefden waarin Primitive Man de meest gestreamde artiest was, en niet The Weeknd, Bruno Gaga, Taylor Swift of een van die andere glimmende la-la-la popjes.