Large Professor - Beatz Volume 2 (2007)

geen stemmen

14. Oh Winz
  15. Third Guitar
  16. We Pro Gress
avatar van waxs
De Large Proffessor heeft een zeer nette reputatie binnen de Hip-Hop scene. Met productie werk voor een aantal van de grootste binnen het genre en als onderdeel van Main Source heeft hij een (redelijk) grote impact gehad op de ontwikkeling van de Hip-Hop. Jaren later na zijn grootste succes komt hij met het eerste deel van de Beatz serie, wat al suggereerde dat er een vervolg op die plaat moest komen. Dit jaar (één jaar later) is het dan zover, helaas is het echter net als zijn voorganger niet echt bijzonder, grensverleggend of heel spannend. Wat deze plaat wel prima doet is de dienst uitmaken als muzikaalbehang of als achtergrondsmuziek. Het geheel luistert prima in alle kalmte en rust weg. 3*