The Mission - Neverland (1995)

Label: Dragnet

1. Raising Cain (6:12)
  2. Sway (4:45)
  3. Lose Myself in You (4:22)
  4. Swoon (5:07)
  5. Afterglow [Reprise] (7:51)
  6. Stars Don't Shine Without You (4:57)
  7. Celebration (2:24)
  8. Cry Like a Baby (5:33)
  9. Heaven Knows (6:22)
  10. Swim with the Dolphins (3:18)
  11. Neverland [Vocal] (4:23)
  12. Daddy's Going to Heaven Now (11:08)
  13. Raising Cain [CD Single Edit] * (5:00)
  14. Neverland [Instrumental] * (4:51)
  15. Swoon [Full Balloon Edit] * (4:13)
  16. Whore * (5:28)
  17. Wasting Away * (3:38)
  18. Swoon [Reserection Mix] * (7:10)
  19. Swoon [Over the Moon Edit] * (4:13)
  20. Swoon [Over the Moon Mix] * (7:31)
  21. Swoon [Bubble Wrap Mix] * (8:32)
  22. Swoon [Full Balloon Mix] * (5:52)
  23. Lose Myself in You [Radio Edit] * (3:43)
  24. Instant Karma * (4:22)
  25. Pictures of Matchstick Men * (3:41)
totale tijdsduur: 1:06:22 (2:14:36)
Met spijt beken ik dat ik dit album zo'n vijf jaar geleden verkocht heb in een tweedehandszaak en het nu mis. In die mate zelfs, dat ik het opnieuw wilde kopen en hoorde dat het album niet meer verkrijgbaar is. Daar eet je dus je savatten van op hé, en sla je jezelf een ferme buil! Iemand heeft dit album dus gekocht aan 5 euro en denkt nu van: Hé, ik zit hier met een uniek album.
Waarom ben ik zo dom geweest?

avatar van VanDeGriend
Blij te horen dat t een collector's item is. Aan de muziek zelf , vind ik niet zoveel aan eigenlijk. Haalt t niet bij de eerste twee cd's van Mission UK

avatar van musicboy
Goed album, wat je van de band verwacht, maar heel wat minder dan hun eerste albums. Het slotnummer is wel weer zo lekker pathetisch.

avatar van Castle
Ik ben de cd ook kwijt geraakt (uitgeleend en ja de slappe excuus ik heb hem niet), maar ik mis Swoon wel!
Dat nummer zou ik graag erug hebben

avatar van nakada
Dit album heeft mij weggedreven van The Mission

avatar van rushanne
Helemaal geen slechte cd, alleen niet te vergelijken met God's Own Medicine of Children. Toch kan ik nummers als Lose Myself In You, Swoon en de afsluiter Daddy's Gone To Heaven Now aan een ieder aanbevelen.

Mindere nummers staan er helaas ook op, vooral Celebration en Swim With The Dolphins wil ik nog wel eens overslaan.

avatar van goldendream
Heaven knows is net een Cure-nummer.