Bridge to Terabithia (2006)

Pop / Score
Label: Hollywood

1. Miley Cyrus - I Learned from You, Miley Cyrus (3:24)
  2. Hayden Panettiere - Try (3:19)
  3. Annasophia Robb - Keep Your Mind Wide Open, (3:36)
  4. Leigh Nash en Tyler James - A Place for Us (4:01)
  5. Jon McLaughlin - Another Layer (3:30)
  6. The Skies of America - Shine (3:52)
  7. Everlife - Look Through My Eyes (3:11)
  8. Jeremy Camp - Right Here (4:13)
  9. Bethany Dillon - When You Love Someone (3:30)
  10. Aaron Zigman - Seeing Terabithia (1:07)
  11. Aaron Zigman - Into the Forest (5:59)
  12. Aaron Zigman - The Battle (6:12)
  13. Aaron Zigman - Jesse's Bridge (1:34)
avatar van JohnWilliams
Niet bepaald een hele goeie CD maar de nummers van Zigman klinken wel aardig goed! Vooral Into the Forest bevat leuke deuntjes, jammer dat er géén hele Score van is maar de laatste 4 nummers zijn in ieder geval wel de moeite waard!

avatar van ronnievb
Ik ben hier een andere mening toebedaan. Toegegeven, de popliedjes voorafgaand aan de 'score' zijn niet altijd even goed en misschien wat te zoet, maar ook daar zitten pareltjes tussen (zeker gezien de doelgroep). De score zelf is wat mij betreft ook zeker geslaagd voor de test, hij duurt maar een kleine 15 minuten, maar weet met veel varieren toch een duidelijke toon neer te zetten.

Een gepaste score bij een goede film. 3,5/4

avatar van Waste Management
Into the Forest is een prachtig liedje