Kazumi Totaka - Love, Peace & Happiness: The Original Yoshi's Story Soundtrack (1998)

1 stem

Japan
Score
Label: Nintendo

1. We Love... (0:04)
  2. Yoshi's Story (1:15)
  3. Yoshi's Song (2:50)
  4. On the Beach (2:53)
  5. Curry in a Hurry (3:25)
  6. Yo-Yo-Yoshi (2:35)
  7. Love Is in the Air (2:14)
  8. Tall Tower (2:07)
  9. Alpina Blue (2:24)
  10. Come Back to Me (3:24)
  11. Jungle Fever (2:15)
  12. Yoshi's in the Wind (2:08)
  13. Games of Happiness (2:05)
  14. Tough Guys Don't Cry (0:53)
  15. Spider Swing (0:42)
  16. Yoshi's Story Interlude (0:06)
  17. The Story Begins (0:27)
  18. Heartbeat Caverns (0:31)
  19. The Summit (0:32)
  20. Alone in the Jungle (0:39)
  21. Mermaid's Tears (0:46)
  22. Grande Finale (0:32)
  23. Baby Bowser's Lullaby (2:37)
  24. The Riddle (1:21)
  25. Let's Try It (0:43)
  26. Hard Times (0:41)
  27. Happy Together (1:03)
  28. Options of Love (0:37)
neo
Kazumi Totaka deed al eerder de muziek voor vele Nintendo Games omtrend Mario's wereld; Mario Paint, Luigi's Mansion Mario Land 2 en meer. Hij heeft een geweldige kort stukje muziek bedacht wat terugkeert in elke game sinds X. Natuurlijk zit dit ook in Yoshi's Story. Beschouw het als een leuke terugkerende grap. Zie hier voor info en audioclps omtrend de melodie door de tijd heen. Erg leuk feit is ook Tokata regelmatig de game stemmen van karakters als Mario ook insprak.

De muziek van Yoshi's Story (N64 versie) is vrij aardig, maar dit is nu precies een uitgaven, die met dezelfde melodie in iedere track, niet werkt op cd. Sommige Mario games scores doen dat wel degelijk.

Ik heb 'm! (En daarmee bedoel ik: een vriend van mij heeft 'm, en ik heb 'm vanaf heden op mijn mp3-speler staan.) Binnenkort maar eens een keertje luisteren

De openingstrack is fantastisch, waarna de nietsvermoedende luisteraar op een gezellig melodietje wordt getrakteerd. Verrek, dat klinkt best grappig. Het probleem is echter dat er vanuit wordt gegaan dat het een half uur lang, aan één stuk door leuk blijft. Maar helaas: na twee keer begin je je te irriteren en na vier keer moet je je inhouden om niet je hoofd tegen de muur te slaan. Of heb ik een woedeprobleem?

Ik ga voor dezelfde score als neo: 2,0*