Regi - Registrated (2007)

Belgiƫ

7. Hard (3:37)

met Karen Damen

8. What Is Life (4:16)

met Danzel

9. Better World Without You (3:04)

met Yannick

10. Hide (3:41)

met Koen Buyse

11. I Still (4:20)

met Laura

12. Regi en Wout - Larger Than Life (4:20)

met Caren Meynen

13. Spoiled (4:29)

met Kate Ryan

14. Scared of Me (2:24)

met Hanne Troonbeeckx

15. No Music (3:17)
avatar van Azzurro
Ben hem nu aan het beluisteren en ik zit al aan nummer 6. Ik denk dat dit album van mij een hoge score gaat krijgen. Regi = held!

edit:
helemaal beluisterd: dikke 5*
favorieten:
Hide, No Music & Night and day

'AAA Anthem' is vreselijk. Misschien dat er een paar leuke nummertjes tussen zitten (de vorige samenwerking tussen Regi en Katerine heeft een leuk singletje opgeleverd), maar dit laat ik toch links liggen.

avatar van Azzurro
ja ok, die AAA Anthem is inderdaad vreselijk. Maar zoals je aanhaalt, het nummer samen met Katerine is echt super. Goeie dance met trance-invloeden...

avatar van Dielie
Azzurro schreef:
Regi = held!

?

Dielie schreef:

?

ja, ik weet dat ik meer dan de helft van Musicmeter nu op mijn kap krijg, maar die gast blijft het toch maar doen. Al 10 jaar zit hij in het Belgische dance-genre, en hij is zeker nog niet op zijn toppunt, dit album is daar een bewijs van...

tuktak
dit is echt van die typische belgische dance. ongeïnspireerd, makkelijk en behoorlijk achterhaald...10 jaar in het belgische dance-genre? daar kan ik me iets bij voorstellen als ik dit album luister...de beats zijn zo kaal en het geluid is continu zo vlak, het lijkt idd 1997...

avatar van tnf
tnf
Dit geluid (althans: dat uit de bijgevoegde clips, de rest van de tracks ken ik niet) is inderdaad behoorlijk vaak te vinden op mijn HitXplosion cd's uit 1997 en 1998. Al dan niet Belgisch.

(Vergeef me het bezit van die cd's, toendertijd vond ik dat fantastische muziek.)

Zelfs de cd-hoes en clips ogen als iets uit die tijd. Óf Regi is een beetje blijven hangen, óf hij denkt dat het nog steeds scoort.

tnf schreef:

Óf Regi is een beetje blijven hangen, óf hij denkt dat het nog steeds scoort.

Het scoort nog steeds...

tuktak
ja haha, een onvoldoende

avatar van Azzurro
Milk Inc. staat op nummer 2 in de Album Top 50, Regi op 6 in de Ultratop 50. Wel goed voor een onvoldoende hé

avatar van Diedier
Ben De Cd Vandaag gaan halen en heb er helemaal niet veel voor betaaldt Maar 12,99€ Helemaal niet veel voor een Cd !
Heb hem juist helemaal beluisert en vind het een Geslaagde een zalige cd,En Het is zeker niet een slechte Cd en de sound en geluid is helemaal niet 1997 integendeel het is gewoon in 1 woord 'GEWELDIG'

Dit zijn zeer de geslaagde nummers!:

Nr 1,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15

Nr 10,14,15 Zijn zeker geslaagd nummers, 2 fantastische nummer s met Akoestische gitaar gewoon geweldig,En aan het nummer No music is ferm aan gesleuteld , het begint met een klassiek stuk zeer mooi

En Maar 2 Minder goede liedjes:Aaa Anthem is wel een goed liedje en mooi maar te veel van hetzelfde en Night en day ligt mij niet zo!

Regi ik zou zeggen Doe zo verder want man ge zijt ferm goed bezig

Een Dikke 5*

Diedier schreef:
...

eindelijk iemand die mij begrijpt

Regi zal hier zeker nog enkele cd-singles kunnen uithalen uit deze cd en het is absoluut geen slechte plaat, al had ik over het algemeen toch wat meer van deze cd verwacht .
Hij tapt precies toch wel weer uit hetzelfde vaatje en dat gaat toch een beetje vervelen al hoeft dit natuurlijk niet slecht te zijn, denk maar aan het meesterlijk 'I fail'
Voor heerlijke luistermomenten zorgen de natuurlijk al uitgekomen 'I fail' en AAA anthem' en ook 'night en day' samen met Tom helsen. Maar voor mijn favorieten is het toch wachten tot de beide (K/C)arens voorbijkomen met 'Hard' en 'larger than life'.
Voor een echte hit-cd (wat het toch wel een klein beetje is ) komt deze hier misschien ietsje tekort maar voor een soloplaat is het best aardig en daarom voor mij "goed maar zonder meer"
3,5/5

Jonas
Jammer dat Kate haar stem afgebroken word door de eentonige en saaie dance beats! Gelukkig heeft ze andere producers!

avatar van xSarah
1,0
De enige goede nummers op dit album vind ik (na één keer luisteren) Punish me en I fail...

niet slecht. maar had er wel wat meer van verwacht. staan wel wat goede nummers op. 3.5*

avatar van Esther_ke
Redelijk goed album met een aantal goede nummers zoals: I Fail, AAA Anthem, Punish, No Music,…

Ik had er eigenlijk meer van verwacht, dus maar 3*

Men nemen
1lepel talent
5 kilo aanstellerij
8liter geluk

eventjes in de oven.. en je hebt een regi:)

nee ff serieus.. deze kerel is dus alleen maar show..
en het feit dat hij zn geld verdient door te profiteren van het succes van andere artiesten. maakt dat hij gewoon n hele grote wannabe is die nooit kan toppen aan de echte namen in het dance genre.

maarja.. is mijn mening he.

toch maar n 2.. voor zijn acteerkunsten:)

avatar van Azzurro
haha weer zo'n hersenloze uitleg

iemand die 3 keer het sportpaleis uitverkocht krijgt, van wie elke single een hit is (al 10 jaar lang trouwens), en van wie men in Amerika, Spanje... de nummers volledig meezingt, is volgens jou een wannabe...

fastpulseboy
hahaha, kun je nagaan hoe slecht de smaak is van het overgrote deel van de bevolking.... Tiësto is ook zo'n voorbeeld.

Zitten leuke nummers bij, vooral Night & Day in de liveuitvoering vind ik wel cool.

avatar van NewYorkCityLight
Jonas schreef:

Ik maak hieruit op dat jij enkel en alleen naar Spoiled hebt geluisterd, en wel hebt gestemd? (aangezien je nogal een Kate Ryan fan bent?)

Misschien is deze CD wel wat voor mij... Ik houd wel van Belgische Dance (Milk Inc. Sylver, Lasgo, Kate Ryan), ik zal erover nadenken.

@ NYCL: dan is deze cd zeker iets voor jou

ik heb hem al een tijdje op mn pc staan, maar gisteren heb ik beslist dat ik hem ook "in het echt" wil en kheb hem dus ook maar direct besteld

avatar van NewYorkCityLight
Azzurro schreef:
@ NYCL: dan is deze cd zeker iets voor jou

Misschien moet ik hem dan maar eens gaan downloaden als ik daar zin/tijd voor heb.

guess who
de titel van nummertje 1 is autobiografisch denk ik

avatar van kobe bryant fan
0,5
A dit meen je niet hij komt op het halfuur op de radio en van een vriend moest ik die toch eens luisteren omdat hij het super vondt.En ik geef niet veel een 0.5* maar hier is het terecht,dit zijn stuk per stuk slechte songs.

PriestMaiden
worst artist ever!