DJ Honda - HII (1998)

Japan / Verenigde Staten
Label: Relativity

1. Roc Raida Intro (1:11)

met Roc Raida

2. Trouble in the Water (3:45)

met De La Soul

3. 5 Seconds (3:59)

met Black Attack

4. Hai! (3:26)

met Keith Murray en 50 Grand

5. Every Now & Then (2:22)

met Syndicate

6. Mista Sinista Interlude (1:05)

met Mista Sinista

7. Team Players (4:43)

met Doe en KRS-One

8. On the Mic (3:46)

met Cuban Link, JuJu, A.L. en Missin' Linx

9. For Every Day That Goes By (3:31)

met The Rawcotiks

10. Wkcr Interlude (0:53)

met Stretch Armstrong en Lord Sear

11. Who the Trifest? (3:36)

met The Beanuts

12. Talk About It (3:13)

met Al' Tariq

13. Blaze It Up (4:10)

met Black Attack

14. DJ Ev Interlude (0:30)
  15. Go Crazy (2:52)

met S-on

16. Around the Clock (3:38)

met Problemz

17. When You Hot You Hot (4:13)

met No ID en Dug Infinite

18. Interlude (1:05)

met Fat Lip

19. Travellin' Man (5:16)

met Mos Def

Pauper
Aller aardigs album met aparte eigen stijl en een shit load aan toffe gastoptredens, paar bekenden zijn toch wel Mos Def, KRS One, De La Soul, The Beanuts en Fatlib (van The Pharcyde). 4*

avatar van Kos
Kos
Inderdaad fijn album, typisch DJ Honda die altijd een beetje het midden weet te houden tussen toegankelijke, mellow hiphop en underground met vette gastrappers.

avatar van psychonaatje
Pauper schreef:

Fatlip is met een 'p', hij is geen familie van Madlib.

Pauper
psychonaatje schreef:
Fatlip is met een 'p', hij is geen familie van Madlib.

Do'h

avatar van jwmakaveli
Travellin' man een van mn favo nummers ever....

Social_Mask
Solide album. Luistert heerlijk weg, maar wordt nergens saai. Wat interessantere gastoptredens dan op het vorige album en met als hoogte punt natuurlijk Mos Def op Travellin' Man. Al jaren ook 1 van mijn favorieten. Helaas komt is geen andere nummer zo intens..

avatar van Osiris Apis
Wat is Travellin' Man toch een geweldige track.

avatar van principal2000
Lekker album van onze japanse nr.1 dj. Goede gastoptredens en bij vlagen erg goede beats.

avatar van Shelter
Inderdaad lekker album, hij weet ook altijd wel een goede lijst aan gastartiesten erop te zetten. Geen fillers of publiektrekkers.
Vooral Rawcotiks is goede keuze
Maar alles is vet.