First State - Time Frame (2007)

Dance
Label: In Trance We Trust

1. Reach Me (9:46)
  2. Where Do We Go (7:41)

met Tiff Lacey

3. Rhapsody (7:12)
  4. Falling (7:17)

met Anita Kelsey

5. Between the Notes (6:17)
  6. Your Own Way (8:29)

met Elliot Johns

7. Half Light (7:37)
  8. Alter Ego (7:32)
  9. Evergreen (7:39)
  10. Sierra Nevada (6:55)
Zeer muzikaal duo wat een heel origineel 1e album heeft uitgebracht.
Zeer varierende nummers die wat rustiger beginnen en naar het einde toe meer body krijgen.

Vooral de nummer 4: Falling met Anita Kelsey die op het moment ook op Tiësto’s succesvolle compilatie cd "In Search of Sunrise 6" staat moet een hoop aandacht gaan verwachten van een veel breder publiek en is misschien nog wel te verwachten in de hitlijsten.

Dyon
Fantastisch debuutalbum van deze 2 jonge dj/producers! Veelzijdig en nooit saai. Prachtige melodien even zo mooie vocalen en wat techy invloeden maken deze plaat voor een must have voor de liefhebber!

Heerlijk divers album. De eerste 3 tracks doen je echt zweven. Heerlijke trance met prachtige melodieën. Daarna komt het overbekend Falling. Track 5 is een vreemde eend. Het is een electro house track. Je kan er van houden of niet, ik ben meer weg van de trance tracks, maar kon deze track ook zeker wel aanhoren. Best lekkere track voor een avondje stappen. Your Own Way is ook een geweldige track, prachtig die piano. Half Light en Alter Ego zijn ook goede platen, waar je niet stil van kan blijven zitten. Evergreen is de oudste track van het album, maar wat voor een zeg. Super plaat, begint heel rustig, maar na de break komt hij echt los. Sierra Nevada is de afsluiter en is ook weer van goede kwaliteit. Trance liefhebbers moeten dit album in huis hebben.