Frank Zappa - Everything Is Healing Nicely (1999)

3,71

Avant-Garde / Rock
Label: Vaulternative

1. Library Card (7:42)
  2. This Is a Test (1:35)
  3. Jolly Good Fellow (4:34)
  4. Roland's Big Event / Strat Vindaloo (5:56)
  5. Master Ringo (3:35)
  6. T'Mershi Duween (2:30)
  7. Nap Time (8:02)
  8. 9/8 Objects (3:06)
  9. Naked City (8:42)
  10. Whitey (Prototype) (0:12)
  11. Amnerika Goes Home (3:00)
  12. None of the Above (Revised & Previsited) (8:38)
  13. Wonderful Tattoo! (10:01)
35 BERICHTEN
avatar van Stalin

freakey schreef:

De audio heb ik hier van op mijn PC... mocht je interesse hebben...

En ik maar denken dat ik nu echt eens iets unieks gevonden had

Wat betreft die audio...
Ik ben sinds mijn terugkomst uit Canada in het bezit van een zo goed als nieuwe Dell PC gekomen via mijn lieftallige zus en zwager.
Hier zit onder andere een cd en dvd brander op en dus kan ik nu zelf naar hartelust eens gaan experimenteren met het branden van zeldzame opnames en bootlegs van het internet.
Een goede vriend van mij weet nog een programma waarmee je audio van Youtube filmpjes kan downloaden en dus deze jongen gaat helemaal los

Toch ontzettend bedankt

avatar van Stijn_Slayer

Welkom in 2003, Anton.

avatar van Stalin

Stijn_Slayer schreef:
Welkom in 2003, Anton.

Ach, ik troost mij met de gedachte dat ik halverwege de jaren 90 al, op het voortgezet onderwijs, samen met mijn beste kameraad een cd brander bij de Norrod in Groningen heb gekocht.
Wij waren bij ons in het dorp, op school, in de familie, kennissen en vriendenkring lange tijd de enige met een cd brander.

Konden dus op die manier lekker kunstmatig de prijs voor de door ons gekopieerde cd's hoog houden

Moet wel eerlijk bekennen dat ik de laatste jaren niets meer zelf gebrand of gekopieerd heb.
Ik koop namelijk alles nog netjes via de officiele kanalen

avatar van freakey
Stalin schreef:
....Ik koop namelijk alles nog netjes via de officiele kanalen