Bobby Darin - Twist with Bobby Darin (1962)

Label: ATCO

1. Bullmoose (2:25)
  2. Early in the Morning (2:12)
  3. Mighty Mighty Man (1:37)
  4. You Know How (1:59)
  5. Somebody to Love (2:10)
  6. Multiplication (2:18)
  7. Irresistible You (2:35)
  8. Queen of the Hop (2:03)
  9. You Must Have Been a Beautiful Baby (2:08)
  10. Keep a Walkin' (1:44)
  11. Pity Miss Kitty (1:59)
  12. I Ain't Sharin' Sharon (2:07)
avatar van jorro
Doorsnee Twist album uit de beginjaren 60 zoals dat in de VS toen populair was. Aardig, maar niet bijzonder. Omdat ik het leuk vind om die oude lijstjes eens langs te lopen en daar een veelal kort berichtje aan te wijden stuit ik op veel R&R, twist en andere swingende albums. Een liefhebber zal ik nooit worden, maar het lukt me beter om koren en kaf van elkaar te scheiden.
Zo is dit een middelmatig album dat 79e staat in de 100 Greatest Albums of 1961. Een middelmatige plaats dus.
En een 6 is een middelmatige score, dus 3*

avatar van spinout
Bij mij is 10 een 5.0, 9 een 4.0, 8 een 3.0, 7 een 2.0 en 6 een 1.0. Leek me logisch, maar misschien ben ik daar de enigste in.

avatar van heartofsoul
Dit kan ik even niet volgen. Heb je soms last van dyscalculie?

avatar van spinout
Zoals ik meldde, misschien ben ik daar de enigste in. Voor mij is het logisch. Voor mij toch.........................

avatar van spinout
Weinig echte twist op dit aardige album. De albums waar Darin op de Frank Sinatra tour gaat, trek ik niet.