Shayne Ward - Breathless (2007)

Label: BMG

1. No U Hang Up (4:22)
  2. Breathless (3:47)
  3. If That's OK with You (3:41)
  4. Damaged (4:02)
  5. Stand by Your Side (3:39)
  6. Until You (4:08)
  7. Some Tears Never Dry (3:49)
  8. Melt the Snow (3:47)
  9. Tangled Up (3:53)
  10. Just Be Good to Me (3:45)
  11. U Got Me So (3:38)
  12. You Make Me Wish (3:56)
  13. Tell Him (3:59)
avatar van Ericos
'No U Hang Up' vind ik een heerlijk nummer. De tweede single 'Breathless' klinkt ook niet verkeerd.

Misschien ga ik dit album nog wel eens downloaden.

avatar van Ericos
De hoes klopt nog steeds niet. Deze is van de nieuwste single van het album 'Breathless'.

Je kan de hoes zelf aanpassen door een correctie in te dienen. Zie de knop corrigeren op het tabblad hierboven.

avatar van Ericos
Ja, heb hem net veranderd. Krijg ik bericht dat het geaccepteerd is, is er dus blijkbaar niet eens naar gekeken? Want er is niks veranderd. Nog maar een keer dan!

avatar van Josje
heerlyk album! 4*

Heel erg goed album, met heerlijke nummers. Zijn stem is erg mooi, en de nummers klinker daardoor ook erg mooi. 4,5*

avatar van Ericos
Wat heeft deze jongen toch een heerlijk rustgevende en prachtige stem! GENIETEN!

Arisetyowati
We got that youu hang up, no you hang up, kindaaa loveee!

avatar van jowietje
Stem verhoogd naar 4,5*

avatar van musicfriek
Heb net even een zootje clips bekeken van deze Shayne en ik moet zeggen dat hij zeker wel talent heeft, maar de muziek is niet echt mijn ding. Zijn stem is niks mis mee, hoop dat hij nog een andere richting op gaat.

Op de hoes lijkt hij wel een Engelse Justin Timberlake

avatar van ramesh
hij krijg een vier van mij door paar prachtige tracks