Armin van Buuren - A State of Trance 2007 (2007)

Dance
Label: Armada

1. Cerf, Mitiska & Jaren - Light the Skies [Retrobyte's Classic Electrobounce Mix] (6:07)
  2. Chris Lake - Carry Me Away (6:14)
  3. Sultan & Ned - Together We Rise (6:00)
  4. DJ Shah - Who Will Find Me (9:14)

met Adrina Thorpe

5. Kirsty Hawkshaw meets Tenishia - Reasons to Forgive (7:00)
  6. Rio Addicts - The Distance (5:21)
  7. Jose Amnesia - Wouldn't Change a Thing (5:17)

met Jennifer Rene

8. Sunlounger - In & Out [DJ Shah Rework] (7:01)
  9. Alex Bartlett - Touch the Sun [Rank 1 Remix] (4:19)

met Anthya

10. The Blizzard - Kalopsia (6:18)
  11. Kyau & Albert - Always a Fool [Album Extended] (6:12)

met Viola Manigk

12. Global Illumination - Tremble (6:52)
  13. Armin van Buuren - Miserere
  14. Armin van Buuren - Rush Hour (7:49)
  15. Terry Ferminal vs. Mark Sherry - Walk Away [Terry Ferminal Mix] (4:14)
  16. Albert Vorne - Formentera What [Gareth Emery Remix] (4:35)
  17. Micheal Dow - Ascent (4:53)
  18. Rex Mundi - Perspective (4:13)
  19. Ronski Speed - The Space We Are [Acapella] (2:35)

met Sir Adrian

20. Markus Schulz vs. Chakra - I Am (5:46)
  21. First State - Evergreen (7:07)
  22. Mike Foyle - Firefly (4:10)
  23. Nic Chagall - What You Need [Hard Dub] (4:52)
  24. Filo & Peri - Anthem (4:01)

met Eric Lumiere

25. Lost Witness vs. Sassot - Whatever [Aly & Fila Remix] (3:58)
  26. FKN - Why [Aly & Fila Remix] (5:07)

met Jahala

27. Sophie Sugar - Day Seven (3:13)
  28. Sean Tyas presents Logistic - One More Night Out (6:09)
avatar van TheSilmarillia
En alweer levert Armin van Buuren met deze dubbelaar een geweldig staaltje mixwerk af. Er komen een aantal sublieme nummers voorbij. Geen wonder dat Armin al jaren meedraait aan de wereldtop der DJ's. Ik kan me al verheugen op ASOT2008.

avatar van T.O.
Wat een hoes

avatar van Carolaah
heh damn, had ik net een lang bericht geschreven, valt de verbinding weg als ik wil posten, nou nog even in het kort dan;

Fijne plaat, wel eentonig op den duur, de plaat is té lang, hij had het beter bij 1 cd kunnen laten. Desalniettemin, werkt de plaat prima als achtergrondmuziek, maar om er echt naar te luisteren tot het einde, nee dat wordt em niet voor mij, teveel van het goede..
zonde, maar toch 3,5 sterren, want de muziek is gewoon goed.

Nog steeds een lekker CD'tje. Zette CD1 op in de auto vannacht toen ik van Tiesto afkwam. Lekker on the beach naar huis. Nog 1 week tot deel 2008. Deze serie is echt geweldig.

avatar van Roel-
Minder dan zijn voorganger uit 2006, maar nog steeds een zeer degelijke mixplaat met enkele prachtige nummers.

Het duurd 2.28uur en het was zo voorbij. het is vooruit gevolgen het album. Het is een zeer goed album. Sterke nummers. goede mix

avatar van Carolaah
Die eerste nummers zijn vooral enorm lekker..
Misschien dat ik toch naar een 4,0 ga neigen..
Vind het album nog steeds erg lekker klinken, misschien inderdaad zoals ik voorheen zei wat eentonig op den duur, maar deze keer vind ik het minder erg.. en wel gewoon lekker om in die 'state of trance' te blijven.