Certain General - November's Heat (1984)

Label: L'Invitation Au Suicide

1. Maximum G (5:03)
  2. Service (3:29)
  3. Dachau Now (2:16)
  4. Pilgrim (2:29)
  5. My Gang in the Woods (3:28)
  6. Only a Dream (4:30)
  7. Voodoo Taxi (4:29)
  8. Sympathy (3:48)
  9. Rasputin (4:33)
  10. Jack in the Heart (3:47)
  11. The Shang (4:50)
  12. Johnny * (4:58)
  13. Strippin' the Blues * (3:25)
  14. Uptight [Groove Version] * (4:20)
  15. Nowhere * (5:00)
  16. That's Where I Hang [Live] * (4:12)
avatar van reptile71
Debuutalbum van New Yorkse post-punk band. Band zet een lekker en bij vlagen zelfs fantastisch geluid neer ergens tussen de meer conventionele Amerikaanse rock en Britse new wave in. Heb een vermoeden dat ik dit album de komende tijd regelmatig ga draaien. Score volgt later...

Harald
Mijn dank @reptile, ik heb dit album vanmiddag kunnen ontvangen. Ik heb het twee keer kunnen beluisteren en op dit moment draait de cd voor het derde keer en ik vind steeds meer plezier aan dit album maar voor een score is het nu nog te vroeg. En zoals reptile het zei, het geluid is fantastisch. Ik ga nu verder met mijn ontdekkingstocht

Harald
Heel goed debuutalbum en na een aantal luisterbeurten is het voor mij terminste een 3.5 *** 1/2 plaat. Nu eens kijken of dit album nog verder weet te groeien.