World Party - Best in Show (2007)

Label: Liberation

1. Ship of Fools (4:30)
  2. Way Down Now (3:49)
  3. Put the Message in a Box (4:18)
  4. Is It Like Today? (5:14)
  5. She's the One (4:56)
  6. What Does It Mean Now? (4:59)
  7. All Come True (5:54)
  8. Private Revolution (4:03)
  9. When the Rainbow Comes (4:59)
  10. Is It Too Late? (4:25)
  11. Sweet Soul Dream (4:39)
  12. God on My Side (4:15)
  13. Thank You World (3:50)
avatar van vigil
he een best of van World Party, of is dit een live plaat?? Tja erg goede band dat World Party. Beetje onderschat in Nederland.

avatar van titan
titan (crew)
Het is een "gewone" verzamelaar. Vooral nummers van Goodbye Jumbo staan hierop. Best logisch, want dat was veruit zijn beste plaat.

avatar van vigil
oke in dat geval geef ik een stem aangezien ik het werk gewoon ken. Ik ben het met je eens dat Goodbye Jumbo de beste plaat is.

Put the message in a box is een van mijn favorieten

avatar van Snakeskin
Goede verzamelaar van een uitstekende band die eigenlijk alleen uit Karl Willinger bestaat.

Wallinger

Goodbye Jumbo is beslist z'n beste, maar dit is wel een héél onevenwichtige compilatie. 7 nummers uit Goodbye Jumbo, 3 uit Private Revolution en slechts ééntje uit elke andere plaat. Zeker uit Bang! had het wat meer mogen zijn. En met nog een paar nummers die niet op de reguliere albums staan (When you come back to me, Mystery Girl) was het perfect geweest.