Hybrid - Morning Sci-Fi (2003)

Electronic / Dance
Label: Distinct'ive

1. Lights Go Down Knives Come Out (6:05)
  2. This Is What It Means (1:19)
  3. True to Form (9:14)

met Peter Hook

4. Know Your Enemy (5:58)
  5. Marrakech (5:45)
  6. I'm Still Awake (6:24)
  7. Visible Noise (7:12)
  8. We Are in Control (6:03)
  9. Higher Than a Skyscraper (5:34)

met Peter Hook

10. Steal You Away (5:26)
  11. Gravastar (5:01)
  12. Out of the Dark (7:17)
  13. Blackout (6:33)

met Kirsty Hawkshaw

avatar van RogerV
Goede tweede plaat van Hybrid. Duidelijk hoorbaar hoe goed die mannen kunnen produceren en belangrijke vaste waarden zijn in de progressive stroming.,

Op de hoogtepunten erg sterk maar helaas staan er ook wat minder boeiende nummers op. Ook overtuigt Peter Hook me niet helemaal. De vocale bijdrage die alles goedmaakt is van Kirsty Hawkshaw. Wat een stem heeft die toch.

Visible noise en Gravastar zijn heerlijke melodieuze dancetracks.

avatar van Shelter
Deze vind ik ook goed, nog steeds donkere beats maar wel wat meer naar dance neigende tracks. Ik vind het zelf minder, ik houd meer van drumm n bass en harde beats.
Maar nog steeds meer dan gemiddeld tot goed. 3.75 bestaat niet dus weer 4*

avatar van Shelter
Overigens vind ik Gravastar echt super, heel duister kwa samples maar de beat is meer dance.
Mooi gedaan