Assassin - The Upcoming Terror (1987)

West-Duitsland
Label: Steamhammer

1. Forbidden Reality (5:32)
  2. Nemesis (3:51)
  3. Fight (2:29)
  4. The Last Man (6:55)
  5. Assassin (5:56)
  6. Holy Terror (4:57)
  7. Bullets (4:13)
  8. Speed of Light (2:52)
avatar van Blood Duster
Das nog eens een lekker thrashplaatje van deze Duitsers, lekker snel en smerig. helaas dat hun verdere carieregang niet meer samenging met het uitbrengen van zulk goede schijfjes.......

*4.0*

avatar van trebremmit
Lekker thrash plaatje inderdaad, hard en genadeloos.

avatar van Kronos
Dit album heb ik destijds erg vaak gedraaid. Het klinkt me nu als een kruising tussen Kreator en Helloween in de oren. Maar het is nogal rommelig en de zanger is echt vreselijk.

Hun tweede album is nog wat minder geïnspireerd.

Grappig om te zien dat deze jongens het weer eens een kans hebben gegeven in het nieuwe millennium. Maar aan de stemmen hier op MM te zien met nog minder succes