Butch Cassidy & Damizza - Back B4 You're Lonely (2007)

Label: Babyree

1. Get Your Party On (3:23)
  2. Cruzin' (4:22)
  3. In 2's (4:38)
  4. Talk 2 Me (4:00)

met Ronnie Vestal

5. Gangsta Lean (3:31)

met Jayo Felony, Titus en Down

6. Back B4 You're Lonely (4:26)
  7. Top Billin (3:51)

met Barbara Wilson

8. Once Lovers (3:58)

met Sno Bunny

9. A View from the Top (4:05)

met Vanessa Marquez, Bishop Lamont en Roccett

10. Str8 Playa (3:24)
  11. Click, Clack! (4:31)

met Taje en Noni Spitz

12. Tragic End (3:14)
Mezelf
Ik heb deze maar toegevoegd, in de hoop dat tenminste 1 iemand deze is gaat luisteren, dit is namelijk een goed album, sterke producties en de zang van Butch Cassidy is tohc wel veel beter dan de "populaire" Akon's....

avatar van Jorge-E
Ik zal hem misschien checken. Butch Cassidy heb ik altijd wel goed gevonden op de albums waar hij als gast optrad, en hij is inderdaad beter dan Akon. Hoe kan het ook anders?

Ben hem nu aan het downloaden. Stem zal nog komen. Maar om eerlijk te zijn verwacht ik er niet bijster veel van, wel zeker genoeg voor een 3.