Bow Wow & Omarion - Face Off (2007)

Hip-Hop / R&B
Label: Columbia

1. Face Off (2:10)
  2. Hood Star (3:17)
  3. Girlfriend (4:44)
  4. Hey Baby (Jump Off) (3:08)
  5. He Ain't Gotta Know (3:56)
  6. Bachelor Pad (3:19)
  7. Listen (4:57)
  8. Can't Get Tired of Me (4:10)
  9. Number Ones (2:52)
  10. Baby Girl (3:57)
  11. Take Off Your Clothes (3:31)
  12. Another Girl (3:25)
avatar van Stan
Hmmm ben benieuwd, Hey Baby is wel oke

avatar van MJ_DA_MAN
Haha, is dit een grap of zo?

avatar van psychonaatje
Hey Baby "leent" wel erg veel van Going Back to Cali van LL Cool J, zeg.

eazyfan
Collabo van de voorbije jaren Hier kijk ik nu zo naar uit . Dit moet ik geluistert hebben!!!

Girlfriend Wat een originele track, aparte titel ook . Take Off Your Clothes Alle tracks gewoon, uiterst veelbelovende titels. Classic van de maand! Die eerste single belooft al uiterst veel.

Wat is dit? Origineel, nieuw, verfrissend, de re-birth for Hip-Hop waar wij al zo lang wachten.

Wat is dit niet? Saai, al 10.000x voorgemaakt, eentonig, iets dat je na 1 luisterbeurt voorgoed van je pc verwijdert.

Bow Wow zorgt voor de scherpe 16's: killerverzen gewoon, Omarion maakt het geheel perfect af met zijn RnB-gezang die men de hemel in moet prijzen: dodelijke combinatie.

Nee, nee Ik stel voor om dit met alle Hip-Hoppers van MusicMeter eens grondig te luisteren en terecht te beoordelen. Ik denk dat ik toch ergens plaat zou kunnen maken voor een mooie (0),5*.

avatar van Reijersen
1,5
Grappenmaker. Bow Wow is natuurlijk niet zo'n goede rapper, maar Omarion kan heel af en toe best aardig zingen. Wel heel erg standaard R&B wat Omarion maakt. Dat is dan weer jammer.

avatar van BoordAppel
Ik snap nooit zo goed waarom de haters er altijd als de kippen bij zijn om een album af te zeiken. Of ja, album, dat is nog niet uit dus het gaat gewoon om de artiest(en, in dit geval). Ga gewoon ergens contructieve berichten plaatsen bij een album dat je wél goed vind en laat het hier lekker over aan de liefhebbers.

Zo voorspelbaar allemaal.

Zo voorspelbaar allemaal.
Oke dan, weet je wat, speciaal als reactie op jou mijn beste BoordAppel, ga ik dit album eerlijk luisteren en eerlijk beoordelen. Dan is mijn "haatbericht" hier wel terecht?

En ik beloof op 11/12/2007 als hij uit is dit eerlijk te gaan luisteren en beoordelen, dan kan je mij niks kwalijk nemen .

avatar van MJ_DA_MAN
Gebruik jij de term ''hater'' nu ook al, BA?

avatar van BoordAppel
ga ik dit album eerlijk luisteren en eerlijk beoordelen

Dat bedoel ik nou, daar heeft niemand dus wat aan.

Gebruik jij de term ''hater'' nu ook al, BA?

Tsja, volgens mij is de term uitgevonden voor mensen die zonder iets gehoord te hebben van een bepaald album al volop negatieve reacties gaan plaatsen.

Ik vind het vervelend gedrag en nog veel vervelender voor de mensen die wél geïnteresseerd zijn in deze muziek.

BoordAppel schreef:
Daar ben ik het wel mee eens, maar dit:
MJ_DA_MAN schreef:
Haha, is dit een grap of zo?
... was bedoeld om aan te geven dat ik erg verrast was dat twee (naar mijn mening) verschrikkelijke artiesten een duo vormen, en bovendien weer erg slecht zijn voor het beeld van hiphop. Ik zeg niks over de (eventuele) kwaliteit van de plaat. Maar ik hou het hier dan ook verder voor gezien, gezien er inderdaad genoeg andere artiesten zijn die wel muziek maken.

CaliLove
LMAO, wnr gaan ze dit uitbrengen? 11 december?!!!! Is dit niet toevallig de dag dat Wu-Tang Clan " 8 Diagrams" uitbrengt?
Is in ieder geval goed, gaat tenminste niet alle aandacht naar dit soort "rappertjes" maar naar de echte rauwe shit waar ik al zo lang zit op te wachten.

BoordAppel schreef:
Dat bedoel ik nou, daar heeft niemand dus wat aan.
Daar heb ik persoonlijke belangen bij (stem, kennis van deze 2 artiesten e.d.), maakt het zoveel uit als ik dit nu luister en bestem naar mijn mening? of totaal niet luister? Komt alleen op een 'negatief' en lage stem neer. Maar die zijn er genoeg op de site, moet jij dan direct reageren met "hater"? Sorry maar je bericht vind ik persoonlijk maar wat aan de mindere kant. Mijn eerste bericht hier ook Dat geef ik volledig toe, maar doet dat sarcasme hier dan iemand echt pijn? Ik heb nog altijd het recht te schrijven wat mij bevalt binnen bepaalde grenzen. En dan mag jij reageren met wat je wil Mij geen zorg. Maar kom dan aub niet af met loze argumenten als: 'hater', 'daarmee help je niemand'. Slaat op weinig vind ik, mijn sarcasme ook niet. Maar zoals ik zei, dit ga luisteren e.d., Iets mis mee? Mensen luisteren hier af en toe een "slechter album" (of om het in jouw woorden te zeggen: voor de liefhebbers) om het eens te kennen. Ik heb niks tegen mensen die dit luisteren, heb zelfs vrienden die dit doen, maar ik persoonlijk vind er niks aan, zoals zij bv. een van mijn favoriete albums niks vinden. Nergens oorlog, alleen vrede met deze situatie

Dankuwel

avatar van Stan
Back on topic?

eazyfan schreef:

Die zijn er inderdaad genoeg op de site maar ik snap het nut niet om een album te gaan beluisteren waarvan je op je klompen kan aanvoelen dat je het niets aan gaat vinden.

maar doet dat sarcasme hier dan iemand echt pijn?

De fans van deze artiesten misschien wel, al moet je het daarom niet laten. Het is gewoon vervelend om bij élke release van (ik noem maar wat) Jan Smit, Frans Bauer, Britney Spears, Akon enz. een hele sloot afzeikberichten te lezen. Ik weet inmiddels ook wel dat de smaak van sommige het Goddelijke evenaart.

Toevallig weet ik dat dit binnen de crew ook wel eens ter sprake is gekomen en dat meer mensen zich eraan ergeren.

Maar kom dan aub niet af met loze argumenten als: 'hater'

Loos? Ik vond het wel een erg toepasselijke term hier.

Artifact
Precies, eigenlijk gewoon erg flauw. Bovendien weten we het nu wel ...

avatar van T37king
Dom, Ick vind dat deze weinig gaat scoren in de VS en ook Europa---Spijtigg!!

avatar van Opschuiven
kapotlelijke hoes dit zeg! pfeeeew...

avatar van hiphopdontstop
en wat is je commentaar op het album? Je zou misschien beter iets over de muziek zeggen..
Ik heb em juist beluisterd en ik vind het zeer degelijk. Bow wow is zeker geen rapper met een gangsta uitstraling, maar hij rapt wel zeer degelijk vind ik. Ik vind dat deze twee samen goede muziek maken, dat hebben ze al bewezen met 'Let me hold you'
greetz

Ik vindt er eigenlijk niet veel aan.
Vondt het eigenlijk zeer teleurstellend.

gvs
ik vind het album niet tegenvallen, het is niet het beste album ooit, ook niet het beste werk van een van beide, maar er zitten gewoon wel wat lekkere nummers tussen.zoals: hoodstar,hey baby en another girl(!!!!)

positief: ze vullen elkaar goed aan, lekkere beats

negatief: soms iets te ''kijk en me auto'' teksten want juist de nummers waar ze dit minder in doen zijn het sterkst geworden

eazyfan
Bij deze mijn oprechte excuses voor mijn vorige berichtjes hier.

Paar berichten verwijderd.

avatar van Reijersen
1,5
Dit album is eigenlijk precies wat ik verwacht had. Omarion is best een goede R&B zanger, Bow Wow totaal geen goede MC, al durf ik te zeggen dat hij toch steeds wat groeit.
Met deze wetenschap kom je dus uit op een middelmatig album.

avatar van musicman13
lekker albumpje een 3