Kaleidoscopio - Tem Que Valer (2005)

Braziliƫ
Electronic
Label: Irma

1. Voce Me Apareceu (2:50)
  2. Tem Que Valer (Versao Electro Bossa) (3:49)
  3. Madalena (3:41)
  4. Meu Sonho (3:32)
  5. Flor de Lis (3:22)
  6. Chuva (4:07)
  7. Tarde Em Itapua (3:50)
  8. Feliz de Novo (4:07)
  9. To Que To (4:25)
  10. Lua (3:40)
  11. Paro Pra Pensar (3:41)
  12. Progressive Carnaval (6:13)
  13. Tem Que Valer (3:31)
avatar van Carolaah
Heerlijke plaat. Misschien wel een beetje 'meer van hetzelfde', but I like it! Lekkere combi van vocals en beats. De combinatie DnB + zang bevalt me wel. Die Brazilianen weten wel van aanpakken

avatar van BlueVelvet
Om een of andere aan mij onbekende reden (?) staat dit album in mijn updates. Misschien is het een teken van God, dus laat ik het maar eens proberen

avatar van Carolaah
Ben benieuwd wat je er van vindt, zo te zien past het niet heel erg tussen je muzieklijstje, of althans de meeste van je albums lijken voor geen meter qua muziek op dit.

Maar hey, verandering van spijs doet eten,.. soms..

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Wat een combinatie, samba / MPB met drum & bass, hoe kom je erop? Past precies in mijn straatje in ieder geval, lekker zomers!