Novaspace - Supernova (2003)

Duitsland
Electronic / Dance
Label: Konsum

1. Intro (0:48)
  2. Time After Time (3:43)
  3. Dancing with Tears in My Eyes (4:24)
  4. Paradise (4:04)
  5. Guardian Angel (3:51)
  6. Close to You (4:22)
  7. To France (3:37)
  8. One More Try (3:35)
  9. Tears in May (4:28)
  10. Nightflight (3:41)
  11. To Trance (3:43)
  12. Never-Ending Love (3:56)
  13. Guardian Angel [Extended Mix] (5:15)
  14. To France [Nova Mix] (6:14)
  15. Nova's Theme (3:22)
avatar van NewYorkCityLight
Time After Time en Get To France zijn wel lekkere dance nummers. De rest ken ik niet en ga ik misschien nog wel beluisteren.

avatar van RogerV
0,5
Het zielloos verkrachten van oude pophits door ze door een marinade van goedkope hardtrance te trekken dient nimmer beloond te worden met punten. An sich heb ik weing tegen commerciele dance maar wel als het op zo'n trieste manier gebeurt dan gaan mijn haren overeind staan.

Osdorp Posse bezong dit ooit heel raak in de track Biobakmuziek

"Gedver, godver, kan het roffer en toffer
want ik wordt godverdomme schijtziek van dat gecover
steeds als ik m'n tv aanzet
dan zie ik zo'n opgedofte tweedehands slet
die een hit van wat jaren terug verneukt "

avatar van PEN15
0,5
"novaspace achieved international success with [2], [5] & Beds are Burning" Wat? wereldwijd succes, hiermee?

ik vraag me wel eens af wat zangeresjes denken, hebben zij eer en geweten, je kunt ook zeggen, nee ik ga niet lukraak oude pophits coveren, ik wil geen imago van karaoke-zangeres, zoek maar een ander.. als we allemaal zo zouden denken, zou dit soort muziek nooit gemaakt worden. Zo te zien is Jessica Boehrs niet eens een echte zangeres, meer een actrice.

Als ik even One More Try van Timmy T. erbij pak, Dat is gewoon keurig overgetrokken, wel wat geluid weggelaten en de romantische afsluitende woorden waren niet nodig. Wat moet je hier dan mee als ze niets nieuws toevoegen aan de originelen.

overigens zag ik ook nog covers van Send me an Angel en Wicked Game, je moet het eigenlijk 1x horen om het te geloven.