D'Angelo - Yoda: The Monarch of Neo Soul (2007)

Soul
Label: Think Differently

1. Features (10:09)
  2. Really Love (4:16)
  3. I Found My Smile Again (6:10)
  4. You Love Is So Cold (5:51)
  5. Heaven Must Be Like This (4:11)
  6. Everybody Loves the Sunshine (2:43)
  7. Superman Lover (5:27)
  8. Devils Pie (6:51)
  9. Send It on In (5:39)
  10. Can't Hide Love (4:09)
  11. I'm So Glad Your Mine (1:32)
  12. Sweet Stricky Green (1:30)
  13. Sexy Little Things U Do (1:20)
  14. She's Always in My Hair (6:12)
  15. Go Back 2 That Thing (10:29)
avatar van Reijersen
En opeens was er wat nieuws van D'angelo.

Dit is een lost tracks, met 2 nieuwe songs en verder live materiaal.

Het nummer 'Features' bevat een opeenstapeling van snippets van alle features die D'Angelo bij andere artiesten gedaan heeft. Verder is het eigenlijk soms heel interessant, soms helemaal niet.

avatar van Kos
Kos
Yoda: The Monarch of Neo Soul

. .

LB.
Hmm ja het was nogal plotseling. Toch heb ik laatst ook nog weer een 2CD op internet gevonden genaamd: "B-Sides, Guest Spots & Unreleashed Joints Disc1&2"

Weet iemand of dit 'echt' is?

avatar van Reijersen
Dat lijkt me gewoon wat de titel zegt.

avatar van Reijersen
Tsja, wat yasper al zegt. Een teleurstelling na het lange wachten. Bekende tracks staan er live op en het nummer 'Features' is al helemaal overbodig. Staan op zich een paar nieuwe tracks op die best cool zijn, maar toch is 'jammer' de hoofdgedachte na het beluisteren van dit album.

Ik ken de cd niet. Ken het nummer Really Love wel, dacht dat dat een nieuw nummer zou zijn van de cd ''James River'' die uiterlijk dit jaar zou uitkomen. Nou, nog maar even wachten dus?
En, ''really love'' blijft niet echt hangen.
Daardoor hoef ik de cd eigenlijk al niet te hebben, maak gewoon echt een nieuwe cd D, lost songs.. doet me niks.
Ben benieuwd naar James River, of dat echt gaat komen, want die cd word steeds opgeschoven van release datum. Dan was het 2006.. toen ergens in 2007, uiterlijk begin 2008.
Ben benieuwd...

avatar van Niek
Ruime 3 sterren. Voor iemand als D'Angelo zwaar onder de maat, maar vergeleken met de gemiddelde Jan Soul wel een goede plaat. De samenhang mist wel hevig, dat is beter op deel 2.