Cascada - Perfect Day (2007)

Duitsland
Dance
Label: Zooland

1. What Hurts the Most (3:44)
  2. Runaway (3:31)
  3. Who Do You Think You Are (3:24)
  4. Because the Night (3:25)
  5. I Will Believe It * (2:55)
  6. Perfect Day (3:44)
  7. What Do You Want from Me (2:48)
  8. Sk8er Boi * (3:21)
  9. Could It Be You (3:46)
  10. He's All That (3:07)
  11. Just Like a Pill * (3:21)
  12. Endless Summer * (3:25)
  13. What Hurts The Most [Yanou's Candlelight Mix] (3:54)
  14. Faded * (2:47)
  15. Holiday * (3:36)
  16. Dream on Dreamer * (3:03)
  17. Last Christmas * (3:52)
avatar van lizzy123
hopelijk wordt het niet zo eentonig als everytime in touch maar what hurts the most klinkt wel lekker anders

Ach ondanks het feit dat het weer allemaal covertjes zijn(cascada stijl), klinkt het gewoon weer lekker. Met natuurlijk ook hier weer de herkenbare cascada beats

0,5
Echt slecht album! Sk8ter Boi en Just Like A Pill worden helemaal verkracht en het is gewoon altijd hetzelfde!

avatar van Ericos
'Just Like A Pill' van P!nk verkracht ze echt, net zoals 'Sk8er Boi' van Avril Lavigne.

'Because the night' klinkt dan wel weer lekker gecoverd.

De eerste single 'What hurts the most' klinkt redelijk in mijn ogen.

avatar van catdog
Ik had "Just Like a Pill" beluistert op Youtube .. nou echt : wat slecht .. echt een ramp !
Ik dacht dat Truly, Madly, Deeply slecht was gecovered maar die cover slaat echt alles !

avatar van NewYorkCityLight
Mooie Cd hoor. Ik vind deze persoonlijk wat afwisselender dan de eerste cd maar dat maakt hem er niet minder om. Cascada is één van de beste bands in mijn ogen. Ik houd gewoon van de dance/trance/techno muziek.

What Hurts The Most 5*
Runaway 4.5*
Who Do You Think You Are? 3.5*
Because The Night 4.5*
I Will Believe It 5* (beste nummer, de beat is gewoon tè mooi)
Perfect Day 5*
What Do You Want From Me? 4.5*
Skater Boi 4*
Could It Be You? 5*
Just Like A Pill 4.5*
Endless Summer 4.5*

= 4.2 dus 4*

Ik vind het persoonlijk jammer dat Last Christmas er niet op staat, die had 5* gekregen!

avatar van Azzurro
Cascada heeft alles wat een danceformatie moet hebben: een mooie en zeer goede zangeres, en een meesterlijk muzikaal brein.
Toch vind ik dat ze zich meer moeten toeleggen op eigen nummers, en geen covers op de cd zetten... What Hurts The Most is echt een supernummer!

Maar wel een cover

beter dan de vorige cd. het nummer What Hurts the Most is gewoon supper goed. de anders zijn goed. ik vind het ook spijtig dat ze niet aleen eigen nummers hebben.

3.5*

avatar van NewYorkCityLight
Ik vind het jammer dat de nummers ''Dream On Dreamer'' en ''Faded'' niet op de Europese versie staan, vooral Dream On Dreamer is heel goed.

Beste nummers zijn I Will Believe It, Because The Night en Perfect Day.

Jonas
Het album is nog steeds niet uit in Belgie:s

avatar van NewYorkCityLight
In Nederland ook niet, maar ik heb het al heel lang geleden besteld op bol.com

Ik denk niet meer dat het hier uitgebracht gaat worden, ze schijnen al bezig te zijn met een 3e album waar ik op aan het wachten ben

Jonas
Het vorig album is ook wat later uitgebracht geweest, er is dus nog wat hoop ...

avatar van NewYorkCityLight
Een nieuwe versie is uitgebracht, eentje die ook de nummers bevat die op de Amerikaanse uitgave zijn gezet (Holiday, Faded en Dream On Dreamer). Dream On Dreamer = amazing!

avatar van Carolaah
ik vind die nummers die ik op tv/radio hoor en zie, stiekem best leuk.. Niet ge-wel-dig.. maar toch wel leuk zo nu en dan..

Luistert zo heerlijk makkelijk weg, fijne deuntjes, wel telkens hetzelfde, maar goed.. voor een keer mag dat niet deren..
Daarnaast kan ze zeker wel goed zingen, dus dat scheelt.

Zal nooit echt mijn muziek worden, maar vind het soms wel heel erg lekkere muziek..

avatar van NewYorkCityLight
Eindelijk! What Hurts The Most is nu ook bij ons uitgebracht. Nadat ik gisteren de single in Free Record Shop zag liggen zie ik vandaag dat hij op 26 in de tipparade staat.

Ik vind het toch raar dat hij zo'n 9 maanden later pas hier uitgebracht wordt.

avatar van NewYorkCityLight
Na 1 week in de tipparade te hebben gestaan komt ie al binnen op 33! Dat is goed nieuws

release datums:

Verschijningsdatum : 07/11/2008
Streepjescode (EAN) : 8717825533041

bron: proxis.be

avatar van NewYorkCityLight
Voor Belgie en Nederland? What Do You Want From Me? is zo'n grote fout om die te gaan releasen! Het is toch ook geen hit geworden in de rest van Europa? Because The Night ook niet echt, maar die heeft zoveel meer hitpotentie! (In 2002 al een keer geremixed door Jan Wayne die, als ik me niet vergis, op #2 kwam in de top40). Ik had echt verwacht dat ze What Do You Want From Me? over zouden slaan en Because The Night zouden releasen.

Voor beide landen!

avatar van NewYorkCityLight
1 ster gekregen van Veronica Magazine, met als titel ''This Hurts The Most'' .

avatar van GREENLiGHT
Ericos schreef:

'Because the night' klinkt dan wel weer lekker gecoverd.

De eerste single 'What hurts the most' klinkt redelijk in mijn ogen.

je oren bedoel je :.)

erwku
wat een crap!

avatar van Emile93
Beter dan Evacuate the dancefloor(CD). Vooral He's all that en Perfect day zijn best goed.
4sterren!