Ricky Martin - A Medio Vivir (1995)

Puerto Rico
Label: Sony

1. Fuego de Noche, Nieve de Dia (4:31)
  2. A Medio Vivir (4:22)
  3. María (4:20)
  4. Te Extraño, Te Olvido, Te Amo (4:58)
  5. Donde Estaras (3:00)
  6. Volverás (5:30)
  7. Revolución (4:42)
  8. Somos La Semilla (4:23)
  9. Como Decirte Adios (4:41)
  10. Bombón de Azúcar (3:52)
  11. Corazón (4:52)
  12. Nada Es Imposible (3:50)
  13. Maria [Spanglish Radio Edit] (3:56)
Ik vind deze liedjes wel leuk

CAPIpsv
Ik vind deze songs niet echt mooi, de taal op zich is mooi, maar om het te zingen, stukken minder.

Niet mijn smaak.

1,5#

Ik vind het allemaal wel meevallen. Ja, het wijkt erg af van wat ik normaal gesproken draai. Daarnaast is het natuurlijk "not done" om dit leuk te vinden. Kan me geen reet schelen. Heel objectief gezien (beluisterd) zijn de zwijmel-nummers mij iets te klef en zoet, maar de uptempo-tracks vind ik zo beroerd nog niet.
De oorspronkelijke versie van María vind ik eigenlijk lekkerder dan de radio-versie (alhoewel die het indertijd op de dansvloer weer goed deed meen ik me te herinneren ).