The Curse of the Golden Vampire - Mass Destruction (2003)

Duitsland / Verenigd Koninkrijk
Electronic
Label: Ipecac

1. Total Annihilation of Self (2:45)
  2. Parasite (2:50)
  3. Iron Ghetto Man Crusher (3:48)
  4. The Myth of Democracy (0:17)
  5. Murderer (3:18)
  6. United Snakes of America (2:18)
  7. Mind Vs Body (2:41)
  8. Vermin (3:16)
  9. Manslaughter (2:31)
  10. End Civilization (2:58)
  11. Sewer Life (0:35)
  12. State Rape (2:30)
  13. Insecticide (2:47)
  14. Oil Money (3:00)
  15. Random Act of Senseless Violence (0:42)
lambf
Hoe vaker ik hem beluister, hoe minder hij word . Er gebeurt heel veel, en zelfs na 7 keer beluisteren verandert mijn mening elke keer als ik hem beluister. Iedergeval, de nummers zijn hard, en er gebeurt heel veel, dus je moet je aandacht erbij houden.

En nu wat de meeste electronica-luisteraars zal afschikken. Er word in geschreeuwd! Hier en daar is ook een gitaartje te ontwarren, maar dat is niet zo erg, want dat is maar op een paar momenten.

Ik zet hem nu op een 4*, maar dat kan morgen een 3,5 worden, en overmorgen een 4,5. Het is dus duidelijk dat ik er nog niet uit ben.

godlydevil7
Hmm, ik weet ook niet echt wat ik hier nou van moet denken. Opzich wel lekker, maar het is echt heel druk. Maar dat hoeft ook niet per sé een reden te zijn om het niet goed te vinden, dat is het bij mij ook niet. Ik heb het album nu ook vrij vaak geluisterd, en ik denk dat ik 'm op een 3,5 zet. Voor een electronica liefhebber denk ik niet dat dit het beste is. Voor een metal liefhebber ook niet echt, het zit er eigenlijk een beetje tussenin. Ook vind ik "geschreeuwd" een beetje overdreven, het is een hele lage stem, maar hij grunt niet echt en zingt vrij luid. Ik denk dat, had dit met grunts geweest, dat het wel een 4 had geworden (vooral met stemvervormer), tot nu toe hou ik het op een 3,5. Maar ook dat kan veranderen.