menu

Genres / Overigen / Pianomuziek

zoeken in:
avatar van B.Robertson
De You Tube inzendingen zijn allemaal erg goed. Mijn pianomuziek is de CD Franz Liszt - Hungarian Rhapsodies,uit de eloquence collectie.

buizen
Het is niet alleen maar pianomuziek maar sinds enige tijd begeistert geraakt van John Sokoloff (en band). Wonderschone muziek. Het is modern, dus niet klassiek. Hij treedt ook op in kroegen met een blues en jazzachtig bandje erbij. Een Rus die in Los Angeles woont. Hij treedt niet veel op maar heeft op social media contact met zijn fans.: "To understand me - listen to my music. Then there will be no secrets between us." Zag tot m'n ontsteltenis dat er van John helemaal niets te vinden is op MuMe.
Hij heeft werkelijk fantastische CD's gemaakt.



Ik word er rustig van.

buizen
Albums zijn bijvoorbeeld niet via Discogs verkrijgbaar.
Bij de lokale platenboer ligt zijn muziek al helemaal niet.
Live-optredens zijn zeldzaam.

Iemand schreef als commentaar bij een gelijksoortig prachtig optreden van John:

❤♫❤♫❤♫❤♫❤♫❤♫❤
。☆。*。☆♥.¸¸.•*`*•.✽.★.✫.★.*✫.★
★。\|/。★
♥---- SUPER LIKE ----♥
★。/|\。★

En daar kan ik me eigenlijk geheel bij aansluiten, luister zelf maar.


avatar van Minneapolis
Even afstoffen hier na 8 jaar.
Gabriel Olafs - Lullabies for piano and cello. Kale cello en piano vind ik een mooie combinatie. Wel een beetje korte stukken waarvan ik er ook één had kunnen kiezen, maar het werd de promo.


Gast
geplaatst: vandaag om 02:59 uur

geplaatst: vandaag om 02:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.