Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 1968
zoeken in:
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 20:02 uur
Top-20 van 1968 (update en uitbreiding):
1. The Byrds - Notorious Byrd Brothers 5*
2. Van Morrison - Astral Weeks
3. The Beatles - The Beatles (White album)
4. The Rolling Stones - Beggars Banquet
5. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
6. The Kinks - The Kinks are the Village Green Preservation Society
7. The Zombies - Odessey & Oracle 4,5*
8. Simon and Garfunkel - Bookends
9. Johnny Cash - At Folsom Prison
10. The Band - Music from Big Pink
11. The Doors - Waiting for the Sun
12. Otis Redding - The Dock of the Bay
13. The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
14. Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
15. Aretha Franklin - Lady Soul
16. Bee Gees - Horizontal
17. Elvis Presley - NBC-TV Special
18. Aretha Franklin - Aretha Now
19. The Byrds - Sweetheart of the Rodeo
20. Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival 4*
Totaal: 36 albums waarvan 29 met 4* of meer.
1. The Byrds - Notorious Byrd Brothers 5*
2. Van Morrison - Astral Weeks
3. The Beatles - The Beatles (White album)
4. The Rolling Stones - Beggars Banquet
5. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
6. The Kinks - The Kinks are the Village Green Preservation Society
7. The Zombies - Odessey & Oracle 4,5*
8. Simon and Garfunkel - Bookends
9. Johnny Cash - At Folsom Prison
10. The Band - Music from Big Pink
11. The Doors - Waiting for the Sun
12. Otis Redding - The Dock of the Bay
13. The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
14. Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
15. Aretha Franklin - Lady Soul
16. Bee Gees - Horizontal
17. Elvis Presley - NBC-TV Special
18. Aretha Franklin - Aretha Now
19. The Byrds - Sweetheart of the Rodeo
20. Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival 4*
Totaal: 36 albums waarvan 29 met 4* of meer.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 december 2011, 18:17 uur
01. The Velvet Underground - White Light / White Heat
02. Dillard & Clark - The Fantastic Expedition of Dillard & Clark
03. Michael Bloomfield, Al Kooper and Stephen Stills - Super Session
04. The Millennium - Begin
05. The Mothers of Invention - We're Only in It for the Money
06. The Byrds - Sweetheart of the Rodeo
07. The Band - Music from Big Pink
08. The United States of America - The United States of America
09. Pentangle - The Pentangle
10. The Beau Brummels - Bradley's Barn
02. Dillard & Clark - The Fantastic Expedition of Dillard & Clark
03. Michael Bloomfield, Al Kooper and Stephen Stills - Super Session
04. The Millennium - Begin
05. The Mothers of Invention - We're Only in It for the Money
06. The Byrds - Sweetheart of the Rodeo
07. The Band - Music from Big Pink
08. The United States of America - The United States of America
09. Pentangle - The Pentangle
10. The Beau Brummels - Bradley's Barn
0
geplaatst: 25 december 2011, 01:02 uur
1. The Beatles - White Album
2. The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
3.The Kinks - Village Green Preservation
4. The Beach Boys - Friends
5. The Beach Boys - Wild Honey
6. The Zombies - Odyssey & Oracle
7. Creedense Clearwater Revival - C.C.R.
8. Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
9. The Doors - Waiting for the Sun
10.Jethro Tull - This Was
2. The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
3.The Kinks - Village Green Preservation
4. The Beach Boys - Friends
5. The Beach Boys - Wild Honey
6. The Zombies - Odyssey & Oracle
7. Creedense Clearwater Revival - C.C.R.
8. Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
9. The Doors - Waiting for the Sun
10.Jethro Tull - This Was
0
geplaatst: 7 januari 2012, 00:25 uur
1. Procol Harum - Shine on Brightly
2. The Jimi Hendrix Experience - Electric Lady Land
3. Big Brother and the Holding Company - Cheap Thrills
4. Doors - Waiting for the Sun
5. Herman van Veen - Herman van Veen
6. Cream - Wheels of Fire
7. Golden Earrings - Miracle Mirror
8. Deep Purple - The Book of Taliesyn (uitgebracht in december 1968)
9. Jan Akkerman - Talent for Sale
10. Deep Purple - Shades of Deep Purple
2. The Jimi Hendrix Experience - Electric Lady Land
3. Big Brother and the Holding Company - Cheap Thrills
4. Doors - Waiting for the Sun
5. Herman van Veen - Herman van Veen
6. Cream - Wheels of Fire
7. Golden Earrings - Miracle Mirror
8. Deep Purple - The Book of Taliesyn (uitgebracht in december 1968)
9. Jan Akkerman - Talent for Sale
10. Deep Purple - Shades of Deep Purple
0
geplaatst: 14 februari 2012, 11:27 uur
01 Van Morrison - Astral Weeks
02 Vanilla Fudge - Renaissance
03 The Rolling Stones - Beggars Banquet
04 The Band - Music from Big Pink
05 Traffic - Traffic
06 Blood, Sweat & Tears - Child Is Father to the Man
07 Eric Burdon & The Animals - Every One of Us
08 The Beatles - The Beatles (White Album)
09 The Zombies - Odessey & Oracle
10 Johnny Cash - At Folsom Prison
02 Vanilla Fudge - Renaissance
03 The Rolling Stones - Beggars Banquet
04 The Band - Music from Big Pink
05 Traffic - Traffic
06 Blood, Sweat & Tears - Child Is Father to the Man
07 Eric Burdon & The Animals - Every One of Us
08 The Beatles - The Beatles (White Album)
09 The Zombies - Odessey & Oracle
10 Johnny Cash - At Folsom Prison
0
geplaatst: 7 juni 2012, 02:23 uur
1 Aretha Franklin - Lady Soul
2 The Beatles - The Beatles
3 Aretha Franklin - Aretha Now
4 Jimi Hendrix - Electric Ladyland
5 Dionne Warwick - Valley of the Dolls
6 Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival
7 The Rolling Stones - Beggars Banquet
8 Stevie Wonder - For Once in My Life
9 Simon & Garfunkel - Bookends
10 Tom Jones - Delilah
2 The Beatles - The Beatles
3 Aretha Franklin - Aretha Now
4 Jimi Hendrix - Electric Ladyland
5 Dionne Warwick - Valley of the Dolls
6 Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival
7 The Rolling Stones - Beggars Banquet
8 Stevie Wonder - For Once in My Life
9 Simon & Garfunkel - Bookends
10 Tom Jones - Delilah
0
geplaatst: 21 januari 2014, 15:32 uur
1. The Byrds - Notorious Byrd Brothers
2. Ultimate Spinach - Behold & See
3. The Beatles - White Album
4. Ultimate Spinach - Ultimate Spinach
5. Buffalo Springfield - Last Time Around
6. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
7. James Taylor - James Taylor
8. The Moody Blues - In Search Of The Lost Chord
9. The Jefferson Airplane - Crown Of Creation
10. Dino Valente - Dino Valente
2. Ultimate Spinach - Behold & See
3. The Beatles - White Album
4. Ultimate Spinach - Ultimate Spinach
5. Buffalo Springfield - Last Time Around
6. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
7. James Taylor - James Taylor
8. The Moody Blues - In Search Of The Lost Chord
9. The Jefferson Airplane - Crown Of Creation
10. Dino Valente - Dino Valente
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 januari 2015, 20:56 uur
Update sinds 21 februari 2011:
01 (01) The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
02 (02) The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
03 (05) Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
04 (---) Terry Riley - In C
05 (04) The Doors - Waiting for the Sun
06 (03) The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
07 (---) Caravan - Caravan
08 (06) Simon & Garfunkel - Bookends
09 (08) Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida
10 (---) The Incredible String Band - Wee Tam
01 (01) The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
02 (02) The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
03 (05) Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
04 (---) Terry Riley - In C
05 (04) The Doors - Waiting for the Sun
06 (03) The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
07 (---) Caravan - Caravan
08 (06) Simon & Garfunkel - Bookends
09 (08) Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida
10 (---) The Incredible String Band - Wee Tam
0
geplaatst: 31 januari 2015, 12:54 uur
Allereerst, velen hier voor mij hebben "Songs of Leonard Cohen" geselecteerd voor hun persoonlijke top 10, maar dit album is volgen MuMe uit 1967. Mijn top 10 dan:
01:Elvis Presley:NBC-TV Special
02:The Doors:Waiting for the sun
03:The Jimi Hendrix Experience:Electric Ladyland
04:The Pretty Things:S.F. Sorrow
05:Jerry Reed:Alabama wildman
06:Muddy Waters:Electric Mud
07:Creedence Clearwater Revival:Creedence Clearwater Revival
08:Davy Graham:Large as life and twice as natural
09:Dr. John:Gris-Gris
10:Pink Floyd:A saucerful of secrets
01:Elvis Presley:NBC-TV Special
02:The Doors:Waiting for the sun
03:The Jimi Hendrix Experience:Electric Ladyland
04:The Pretty Things:S.F. Sorrow
05:Jerry Reed:Alabama wildman
06:Muddy Waters:Electric Mud
07:Creedence Clearwater Revival:Creedence Clearwater Revival
08:Davy Graham:Large as life and twice as natural
09:Dr. John:Gris-Gris
10:Pink Floyd:A saucerful of secrets
0
geplaatst: 19 april 2015, 11:03 uur
Top-30 van 1968 (update en uitbreiding, op 62 albums gestemd waarvan 52 met ten minste 4*):
1. The Byrds - Notorious Byrd Brothers 5*
2. Van Morrison - Astral Weeks
3. The Beatles - The Beatles (White album)
4. The Rolling Stones - Beggars Banquet
5. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
6. The Kinks - The Kinks are the Village Green Preservation Society
7. The Zombies - Odessey & Oracle 4,5*
8. Simon and Garfunkel - Bookends
9. Johnny Cash - At Folsom Prison
10. The Band - Music from Big Pink
11. The Doors - Waiting for the Sun
12. Otis Redding - The Dock of the Bay
13. The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
14. Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
15. Aretha Franklin - Lady Soul
16. Traffic - Traffic
17. Dillard & Clark - The Fantastic Expedition of Dillard & Clark
18. Elvis Presley - NBC-TV Special
19. Bee Gees - Horizontal
20. Dr. John - Gris-Gris
21. Cream - Wheels of Fire
22. Aretha Franklin - Aretha Now
23. Dusty Springfield - Dusty........ Definitely
24. The Everly Brothers - Roots
25. Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake
26. The Byrds - Sweetheart of the Rodeo
27. Townes Van Zandt - For the Sake of the Song 4*
28. Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival
29. The Velvet Underground - White Light / White Heat
30. Fleetwood Mac - Peter Green's Fleetwood Mac
1. The Byrds - Notorious Byrd Brothers 5*
2. Van Morrison - Astral Weeks
3. The Beatles - The Beatles (White album)
4. The Rolling Stones - Beggars Banquet
5. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
6. The Kinks - The Kinks are the Village Green Preservation Society
7. The Zombies - Odessey & Oracle 4,5*
8. Simon and Garfunkel - Bookends
9. Johnny Cash - At Folsom Prison
10. The Band - Music from Big Pink
11. The Doors - Waiting for the Sun
12. Otis Redding - The Dock of the Bay
13. The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
14. Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
15. Aretha Franklin - Lady Soul
16. Traffic - Traffic
17. Dillard & Clark - The Fantastic Expedition of Dillard & Clark
18. Elvis Presley - NBC-TV Special
19. Bee Gees - Horizontal
20. Dr. John - Gris-Gris
21. Cream - Wheels of Fire
22. Aretha Franklin - Aretha Now
23. Dusty Springfield - Dusty........ Definitely
24. The Everly Brothers - Roots
25. Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake
26. The Byrds - Sweetheart of the Rodeo
27. Townes Van Zandt - For the Sake of the Song 4*
28. Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival
29. The Velvet Underground - White Light / White Heat
30. Fleetwood Mac - Peter Green's Fleetwood Mac
0
geplaatst: 16 mei 2015, 23:57 uur
1. (6) The Beatles - The Beatles
2. (4) The Velvet Underground - White Light/White Heat
3. (5) Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
4. (-) Elvis Presley - NBC-TV Special
5. (-) Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee
6. (3) The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
7. (-) The Monkees - The Birds, the Bees & the Monkees
8. (-) The Move - The Move
9. (-) Nico - The Marble Index
10. (9) Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake
11. (8) The Jimi Hencrix Experience - Electric Ladyland
12. (14) The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
13. (-) Dusty Springfield - Dusty........ Definitely
14. (-) Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - On the Beach
15. (-) The David - Another Day, Another Lifetime
2. (4) The Velvet Underground - White Light/White Heat
3. (5) Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
4. (-) Elvis Presley - NBC-TV Special
5. (-) Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee
6. (3) The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
7. (-) The Monkees - The Birds, the Bees & the Monkees
8. (-) The Move - The Move
9. (-) Nico - The Marble Index
10. (9) Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake
11. (8) The Jimi Hencrix Experience - Electric Ladyland
12. (14) The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
13. (-) Dusty Springfield - Dusty........ Definitely
14. (-) Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - On the Beach
15. (-) The David - Another Day, Another Lifetime
0
geplaatst: 22 mei 2015, 15:24 uur
01. kinks - the kinks are village green preservation society
02. zombies - odessey & oracle
03. millennium - begin
04. moody blues - in search of the lost chord
05. hendrix, jimi - electric ladyland
06. beatles - the beatles
07. spirit - spirit
08. rolling stones - beggars banquet
09. franklin, aretha - lady soul
10. dillard & clark - the fantastic expedition of dillard & clark
11. pretty things - s.f. sorrow
12. fleetwood mac - peter green's fleetwood mac
13. sagittarius - present tense
14. cream - wheels of fire
15. morricone, ennio - once upon a time in the west
16. bloomfield-kooper-stills - super session
17. simon & garfunkel - bookends
18. band - music from big pink
19. morrisson, van - astral weeks
20. redding, otis - the dock of the bay
21. gainsbourg, serge - initials b.b.
22. family - music in a doll's house
23. united states of america - united states of america
24. nyro, laura - eli and the thirteenth confession
25. beach boys - friends
26. byrds - sweetheart of the rodeo
27. big brother and the holding company - cheap thrills
28. os mutantes - os mutantes
29. dr. john - gris gris
30. byrds - the notorious byrd brothers
02. zombies - odessey & oracle
03. millennium - begin
04. moody blues - in search of the lost chord
05. hendrix, jimi - electric ladyland
06. beatles - the beatles
07. spirit - spirit
08. rolling stones - beggars banquet
09. franklin, aretha - lady soul
10. dillard & clark - the fantastic expedition of dillard & clark
11. pretty things - s.f. sorrow
12. fleetwood mac - peter green's fleetwood mac
13. sagittarius - present tense
14. cream - wheels of fire
15. morricone, ennio - once upon a time in the west
16. bloomfield-kooper-stills - super session
17. simon & garfunkel - bookends
18. band - music from big pink
19. morrisson, van - astral weeks
20. redding, otis - the dock of the bay
21. gainsbourg, serge - initials b.b.
22. family - music in a doll's house
23. united states of america - united states of america
24. nyro, laura - eli and the thirteenth confession
25. beach boys - friends
26. byrds - sweetheart of the rodeo
27. big brother and the holding company - cheap thrills
28. os mutantes - os mutantes
29. dr. john - gris gris
30. byrds - the notorious byrd brothers
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 januari 2016, 22:39 uur
Update sinds 30 januari 2015:
01 (01) The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
02 (02) The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
03 (03) Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
04 (04) Terry Riley - In C
05 (05) The Doors - Waiting for the Sun
06 (06) The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
07 (07) Caravan - Caravan
08 (---) Fairport Convention - Fairport Convention
09 (08) Simon & Garfunkel - Bookends
10 (10) The Incredible String Band - Wee Tam
01 (01) The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
02 (02) The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
03 (03) Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
04 (04) Terry Riley - In C
05 (05) The Doors - Waiting for the Sun
06 (06) The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
07 (07) Caravan - Caravan
08 (---) Fairport Convention - Fairport Convention
09 (08) Simon & Garfunkel - Bookends
10 (10) The Incredible String Band - Wee Tam
0
geplaatst: 6 augustus 2016, 20:38 uur
01. The United States of America - The United States of America
02. Ultimate Spinach - Behold & See
03. Ray Barretto - Acid
04. Ultimate Spinach - Ultimate Spinach
05. Cream - Wheels of Fire
06. The Doors - Waiting for the Sun
07. Serge Gainsbourg - Initials B.B.
08. The Millennium - Begin
09. Pentangle - The Pentangle
10. The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
02. Ultimate Spinach - Behold & See
03. Ray Barretto - Acid
04. Ultimate Spinach - Ultimate Spinach
05. Cream - Wheels of Fire
06. The Doors - Waiting for the Sun
07. Serge Gainsbourg - Initials B.B.
08. The Millennium - Begin
09. Pentangle - The Pentangle
10. The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
0
geplaatst: 8 augustus 2016, 15:54 uur
1. The Beatles - The Beatles [White Album]
2. The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
3. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee
4. Scott Walker - Scott 2
5. The Zombies - Odessey and Oracle
6. The Velvet Underground - White Light / White Heat
7. Nico - The Marble Index
8. The Byrds - Sweetheart of the Rodeo
9. Lee Hazlewood - Love and Other Crimes
10. The Outsiders - CQ
11. The Kinks - The Kinks Are the Village Green Preservation Society
12. Brigitte Fontaine - Est
13. Fairport Convention - Fairport Convention
14. Margo Guryan - Take a Picture
15. Serge Gainsbourg - Initials B.B.
16. The Doors - Waiting for the Sun
17. The Band - Music From Big Pink
18. The Rolling Stones - Beggars Banquet
19. Nilsson - Aerial Ballet
20. David Axelrod - Song of Innocence
2. The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
3. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee
4. Scott Walker - Scott 2
5. The Zombies - Odessey and Oracle
6. The Velvet Underground - White Light / White Heat
7. Nico - The Marble Index
8. The Byrds - Sweetheart of the Rodeo
9. Lee Hazlewood - Love and Other Crimes
10. The Outsiders - CQ
11. The Kinks - The Kinks Are the Village Green Preservation Society
12. Brigitte Fontaine - Est
13. Fairport Convention - Fairport Convention
14. Margo Guryan - Take a Picture
15. Serge Gainsbourg - Initials B.B.
16. The Doors - Waiting for the Sun
17. The Band - Music From Big Pink
18. The Rolling Stones - Beggars Banquet
19. Nilsson - Aerial Ballet
20. David Axelrod - Song of Innocence
0
geplaatst: 7 september 2016, 22:42 uur
herman schreef:
Wat mij betreft het beste jaar van de 60s
01. (***). Os Mutantes - Os Mutantes 5*
02. (***). The United States of America - The United States of America
03. (01). The Velvet Underground - White Light/White Heat
04. (02). The Beatles - The Beatles
05. (***). Silver Apples - Silver Apples 4,5*
06. (03). Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
07. (04). The Zombies - Odessey & Oracle
08. (07). The Rolling Stones - Beggars Banquet
09. (05). The Kinks - The Kinks Are the Village Green Preservation Society
05. (***). Dr. John - Gris-Gris
exit:
Leonard Cohen - Songs of Leonard Cohen
The Doors - Waiting for the Sun
White Noise - An Electric Storm
Van Morrison - Astral Weeks
Wat mij betreft het beste jaar van de 60s
01. (***). Os Mutantes - Os Mutantes 5*
02. (***). The United States of America - The United States of America
03. (01). The Velvet Underground - White Light/White Heat
04. (02). The Beatles - The Beatles
05. (***). Silver Apples - Silver Apples 4,5*
06. (03). Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
07. (04). The Zombies - Odessey & Oracle
08. (07). The Rolling Stones - Beggars Banquet
09. (05). The Kinks - The Kinks Are the Village Green Preservation Society
05. (***). Dr. John - Gris-Gris
exit:
Leonard Cohen - Songs of Leonard Cohen
The Doors - Waiting for the Sun
White Noise - An Electric Storm
Van Morrison - Astral Weeks
Update na een jaartje of 6:
1. Os Mutantes - Os Mutantes (1968)
2. The Rolling Stones - Beggars Banquet (1968)
3. The Beatles - The Beatles (1968)
4. The Zombies - Odessey & Oracle (1968)
5. The Velvet Underground - White Light / White Heat (1968)
6. Pink Floyd - A Saucerful of Secrets (1968)
7. The United States of America - The United States of America (1968)
8. Dr. John - Gris-Gris (1968)
9. Ray Barretto - Acid (1968)
10. The Byrds - The Notorious Byrd Brothers (1968)
11. Aretha Franklin - Lady Soul (1968)
12. The Kinks - Are the Village Green Preservation Society (1968)
13. Dusty Springfield - Dusty........ Definitely (1968)
14. White Noise - An Electric Storm (1968)
15. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee (1968)
16. Sly & The Family Stone - Dance to the Music (1968)
17. The Doors - Waiting for the Sun (1968)
18. Silver Apples - Silver Apples (1968)
19. The Impressions - This Is My Country (1968)
20. Sly & The Family Stone - Life (1968)
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 januari 2017, 22:46 uur
Zoals ik bij 1967 al opmerkte... ze hebben Picknick verplaatst
Update sinds 29 januari 2016:
01 (---) Boudewijn de Groot - Picknick
02 (01) The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
03 (02) The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
04 (03) Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
05 (04) Terry Riley - In C
06 (05) The Doors - Waiting for the Sun
07 (06) The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
08 (07) Caravan - Caravan
09 (08) Fairport Convention - Fairport Convention
10 (09) Simon & Garfunkel - Bookends
Update sinds 29 januari 2016:
01 (---) Boudewijn de Groot - Picknick
02 (01) The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
03 (02) The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
04 (03) Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
05 (04) Terry Riley - In C
06 (05) The Doors - Waiting for the Sun
07 (06) The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
08 (07) Caravan - Caravan
09 (08) Fairport Convention - Fairport Convention
10 (09) Simon & Garfunkel - Bookends
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 januari 2018, 19:51 uur
Update sinds 20 januari 2017:
01 (01) Boudewijn de Groot - Picknick
02 (02) The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
03 (03) The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
04 (04) Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
05 (05) Terry Riley - In C
06 (06) The Doors - Waiting for the Sun
07 (07) The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
08 (08) Caravan - Caravan
09 (09) Fairport Convention - Fairport Convention
10 (---) James Carr - A Man Needs a Woman
01 (01) Boudewijn de Groot - Picknick
02 (02) The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
03 (03) The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
04 (04) Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
05 (05) Terry Riley - In C
06 (06) The Doors - Waiting for the Sun
07 (07) The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
08 (08) Caravan - Caravan
09 (09) Fairport Convention - Fairport Convention
10 (---) James Carr - A Man Needs a Woman
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 januari 2020, 22:35 uur
Update sinds 10 januari 2018:
01 (01) Boudewijn de Groot - Picknick
02 (02) The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
03 (03) The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
04 (04) Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
05 (05) Terry Riley - In C
06 (06) The Doors - Waiting for the Sun
07 (07) The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
08 (---) Simon & Garfunkel - Bookends
09 (09) Fairport Convention - Fairport Convention
10 (08) Caravan - Caravan
01 (01) Boudewijn de Groot - Picknick
02 (02) The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
03 (03) The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
04 (04) Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
05 (05) Terry Riley - In C
06 (06) The Doors - Waiting for the Sun
07 (07) The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
08 (---) Simon & Garfunkel - Bookends
09 (09) Fairport Convention - Fairport Convention
10 (08) Caravan - Caravan
0
geplaatst: 15 januari 2020, 06:11 uur
1. Dolly Parton - Just Because I'm A Woman
2. Townes van Zandt - For The Sake Of The Song
3. Clarence Carter - This Is Clarence Carter
4. Bobbie Gentry - The Delta Sweetie
5. Mickey Newbury - Harlequin Melodies
6. Jerry Reed - Alabama Wild Man
7. The Band - Music From Big Pink
8. The Byrds - Sweetheart Of The Rodeo
9. Jerry Lee Lewis - Another Place Another Time
10. Creedence Clearwater Reviva- - Creedence Clearwater Revival
2. Townes van Zandt - For The Sake Of The Song
3. Clarence Carter - This Is Clarence Carter
4. Bobbie Gentry - The Delta Sweetie
5. Mickey Newbury - Harlequin Melodies
6. Jerry Reed - Alabama Wild Man
7. The Band - Music From Big Pink
8. The Byrds - Sweetheart Of The Rodeo
9. Jerry Lee Lewis - Another Place Another Time
10. Creedence Clearwater Reviva- - Creedence Clearwater Revival
0
geplaatst: 15 januari 2020, 19:44 uur
Zo'n 5 jaar geleden poste ik mijn eerste top 10 van 1968. Nu een update.
01-01:Elvis Presley - NBC TV Special 5.0
02-02: The Doors - Waiting for the sun 4.5
03-03: The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland 4.5
05-04; Jerry Reed - Alabama wildman 4.0
//- 05: Elvis Presley - Speedway 4.0
07-06: Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival 4.0
// - 07: Van Morrison - Astral weeks 4.0
06-08: Muddy Waters - Electric mud 4.0
07-09: Dr. John - Gris Gris 4.0
10-10: Steppenwolf - Steppenwolf
01-01:Elvis Presley - NBC TV Special 5.0
02-02: The Doors - Waiting for the sun 4.5
03-03: The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland 4.5
05-04; Jerry Reed - Alabama wildman 4.0
//- 05: Elvis Presley - Speedway 4.0
07-06: Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival 4.0
// - 07: Van Morrison - Astral weeks 4.0
06-08: Muddy Waters - Electric mud 4.0
07-09: Dr. John - Gris Gris 4.0
10-10: Steppenwolf - Steppenwolf
0
geplaatst: 28 mei 2020, 21:30 uur
1. Mickey Newbury - Harlequin Melodies
2. Dr. John - Gris-Gris
3. The Beatles - The Beatles
4. Otis Redding - The Dock of the Bay
5. Muddy Waters - Electric Mud
6. The Velvet Underground - White Light / White Heat
7. The Doors - Waiting for the Sun
8. Melanie - Born to Be
9. James Carr - A Man Needs a Woman
10. The Kinks - Are the Village Green Preservation Society
2. Dr. John - Gris-Gris
3. The Beatles - The Beatles
4. Otis Redding - The Dock of the Bay
5. Muddy Waters - Electric Mud
6. The Velvet Underground - White Light / White Heat
7. The Doors - Waiting for the Sun
8. Melanie - Born to Be
9. James Carr - A Man Needs a Woman
10. The Kinks - Are the Village Green Preservation Society
0
geplaatst: 18 januari 2021, 20:39 uur
Top-40 van 1968:
1. The Byrds - Notorious Byrd Brothers
2. Van Morrison - Astral Weeks
3. The Beatles - The Beatles (White album)
4. The Rolling Stones - Beggars Banquet
5. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
6. The Kinks - The Kinks are the Village Green Preservation Society
7. Johnny Cash - At Folsom Prison
8. Aretha Franklin - Lady Soul
9. The Zombies - Odessey & Oracle
10. The Band - Music from Big Pink
11. Simon and Garfunkel - Bookends
12. The Doors - Waiting for the Sun
13. Otis Redding - The Dock of the Bay
14. The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
15. Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
16. Elvis Presley - NBC-TV Special
17. Traffic - Traffic
18. Dillard & Clark - The Fantastic Expedition of Dillard & Clark
19. Bee Gees - Horizontal
20. Dr. John - Gris-Gris
21. James Carr - A Man Needs a Woman
22. Aretha Franklin - Aretha in Paris
23. Boudewijn de Groot - Picknick
24. The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
25. Aretha Franklin - Aretha Now
26. Cream - Wheels of Fire
27. Dusty Springfield - Dusty........ Definitely
28. Jacques Dutronc - Jacques Dutronc (Il Est Cinq Heures Paris S'Eveille)
29. The Everly Brothers - Roots
30. Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake
31. The Byrds - Sweetheart of the Rodeo
32. James Brown - 'Live' at the Apollo, Volume II
33. Dolly Parton - Just Because I'm a Woman
34. The Impressions - This Is My Country
35. Jeff Beck - Truth
36. Procol Harum - Shine on Brightly
37. Ennio Morricone - C'era Una Volta Il West
38. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee
39. Jacques Dutronc - Jacques Dutronc (L'Opportuniste)
40. Jerry Lee Lewis - Another Place Another Time
Op 135 albums gestemd waarvan 93 met ten minste 4* (8x 5*, 32x 4,5*, 53x 4*).
1. The Byrds - Notorious Byrd Brothers
2. Van Morrison - Astral Weeks
3. The Beatles - The Beatles (White album)
4. The Rolling Stones - Beggars Banquet
5. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
6. The Kinks - The Kinks are the Village Green Preservation Society
7. Johnny Cash - At Folsom Prison
8. Aretha Franklin - Lady Soul
9. The Zombies - Odessey & Oracle
10. The Band - Music from Big Pink
11. Simon and Garfunkel - Bookends
12. The Doors - Waiting for the Sun
13. Otis Redding - The Dock of the Bay
14. The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
15. Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
16. Elvis Presley - NBC-TV Special
17. Traffic - Traffic
18. Dillard & Clark - The Fantastic Expedition of Dillard & Clark
19. Bee Gees - Horizontal
20. Dr. John - Gris-Gris
21. James Carr - A Man Needs a Woman
22. Aretha Franklin - Aretha in Paris
23. Boudewijn de Groot - Picknick
24. The Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
25. Aretha Franklin - Aretha Now
26. Cream - Wheels of Fire
27. Dusty Springfield - Dusty........ Definitely
28. Jacques Dutronc - Jacques Dutronc (Il Est Cinq Heures Paris S'Eveille)
29. The Everly Brothers - Roots
30. Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake
31. The Byrds - Sweetheart of the Rodeo
32. James Brown - 'Live' at the Apollo, Volume II
33. Dolly Parton - Just Because I'm a Woman
34. The Impressions - This Is My Country
35. Jeff Beck - Truth
36. Procol Harum - Shine on Brightly
37. Ennio Morricone - C'era Una Volta Il West
38. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee
39. Jacques Dutronc - Jacques Dutronc (L'Opportuniste)
40. Jerry Lee Lewis - Another Place Another Time
Op 135 albums gestemd waarvan 93 met ten minste 4* (8x 5*, 32x 4,5*, 53x 4*).
0
geplaatst: 27 januari 2021, 21:17 uur
01. Fleetwood Mac - Peter Green's Fleetwood Mac
02. Jackie Wilson - I Get the Sweetest Feeling
03. James Carr - A Man Needs a Woman
04. The Beatles - The Beatles
05. Free - Tons of Sobs
06. Dean Martin - Gentle on My Mind
07. Sammy Davis Jr. - Lonely Is the Name
08. Johnnie Taylor - Who's Making Love...
09.John Mayall & The Bluesbreakers - Bare Wires
10. Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival
02. Jackie Wilson - I Get the Sweetest Feeling
03. James Carr - A Man Needs a Woman
04. The Beatles - The Beatles
05. Free - Tons of Sobs
06. Dean Martin - Gentle on My Mind
07. Sammy Davis Jr. - Lonely Is the Name
08. Johnnie Taylor - Who's Making Love...
09.John Mayall & The Bluesbreakers - Bare Wires
10. Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival
0
geplaatst: 26 maart 2021, 16:46 uur
1. Cream - Wheels of Fire
2. The Beatles - The Beatles
3. Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake
4. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
5. Van der Graaf Generator - The Aerosol Grey Machine
6. Giles Giles and Fripp - The Cheerful Insanity of Giles Giles and Fripp
7. Silver Apples - Silver Apples
8. Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
9. The Soft Machine - The Soft Machine
10. Caravan - Caravan
2. The Beatles - The Beatles
3. Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake
4. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
5. Van der Graaf Generator - The Aerosol Grey Machine
6. Giles Giles and Fripp - The Cheerful Insanity of Giles Giles and Fripp
7. Silver Apples - Silver Apples
8. Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
9. The Soft Machine - The Soft Machine
10. Caravan - Caravan
0
geplaatst: 13 april 2021, 05:27 uur
01. Frank Zappa / Mothers Of Invention - We're Only In It For The Money
02. The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
03. Ray Barretto - Acid
04. The Rolling Stones - Beggars Banquet
05. Jimi Hendrix - Electric Ladyland
06. Van Morrison - Astral Weeks
07. The Pretty Things - S.F. Sorrow
08. Velvet Underground - White Light/White Heat
09. The Outsiders - C.Q.
10. United States Of America - United States Of America
11. The Seeds - Raw And Alive
12. Gilberto Gil - Gilberto Gil
13. Sam & Dave - I Thank You
14. Janis Joplin / Big Brother & The Holding Company - Cheap Thrills
15. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee
16. Lonnie Smith - Think!
17. Traffic - Traffic
18. Tyrannosaurus Rex - Prophets, Seers And Sages, The Angels Of The Ages
19. David Axelrod - Songs Of Innocence
20. Sly & The Family Stone - Dance To The Music
21. Dr. John - Gris-Gris
22. The Band - Music From Big Pink
23. Etta James - Tell Mama
24. Os Mutantes - Os Mutantes
25. Frank Zappa / Mothers Of Invention - Cruising With Ruben & The Jets
26. Laura Nyro - Eli And The Thirteenth Confession
27. Serge Gainsbourg - Initials B.B.
28. The Pentangle - Sweet Child
29. David Peel & The Lower East Side - Have A Marijuana
30. Kim Fowley - Outrageous
31. Sir Douglas Quintet - Honkey Blues
32. The Gun - The Gun
33. Johnny Cash - At Folsom Prison
34. Family - Music In A Doll's House
35. Archie Shepp - The Magic Of Ju-Ju
36. The Beatles - White Album
37. Van Dyke Parks - Song Cycle
38. Various Artists - Tropicália Ou Panis Et Circenses
39. James Brown - I Can't Stand Myself (When You Touch Me)
40. Davie Allan & The Arrows - Cycle-Delic Sounds
41. Vanilla Fudge - The Beat Goes On
42. Willie Colón - The Hustler
43. Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida
44. Gary Walker & The Rain - Album No.1
45. Silver Apples - Silver Apples
46. Blood, Sweat & Tears - Child Is Father To The Man
47. The Lollipop Shoppe - Just Colours
48. Tom Zé - Tom Zé
49. Pearls Before Swine - Balaklava
50. Dillard & Clark - The Fantastic Expedition Of Dillard & Clark
51. Jefferson Airplane - Crown Of Creation
52. Neighbr'hood Childr'n - Neighb'rhood Childr'n
53. Moby Grape - Wow!
54. Donald Byrd - Slow Drag
55. The Pentangle - The Pentangle
56. Velvet Opera - Elmer Gantry's Velvet Opera
57. Soft Machine - Soft Machine
58. Lalo Schifrin - Bullitt
59. Blues Magoos - Basic Blues Magoos
60. Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
61. Taj Mahal - Taj Mahal
62. Blue Cheer - Outside Inside
63. July - July
64. Tyrannosaurus Rex - My People Were Fair And Had Sky In Their Hair...
65. Aretha Franklin - Lady Soul
66. Fever Tree - Fever Tree
67. The Fugs - It Crawled Into My Hand, Honest
68. The Millennium - Begin
69. Jeff Beck - Truth
70. Ultimate Spinach - Ultimate Spinach
71. Nico - The Marble Index
72. Los Speakers - En El Maravilloso Mundo De Ingeson
73. Spirit - Spirit
74. Fifty Foot Hose - Cauldron
75. Small Faces - Ogden's Nut Gone Flake
02. The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
03. Ray Barretto - Acid
04. The Rolling Stones - Beggars Banquet
05. Jimi Hendrix - Electric Ladyland
06. Van Morrison - Astral Weeks
07. The Pretty Things - S.F. Sorrow
08. Velvet Underground - White Light/White Heat
09. The Outsiders - C.Q.
10. United States Of America - United States Of America
11. The Seeds - Raw And Alive
12. Gilberto Gil - Gilberto Gil
13. Sam & Dave - I Thank You
14. Janis Joplin / Big Brother & The Holding Company - Cheap Thrills
15. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee
16. Lonnie Smith - Think!
17. Traffic - Traffic
18. Tyrannosaurus Rex - Prophets, Seers And Sages, The Angels Of The Ages
19. David Axelrod - Songs Of Innocence
20. Sly & The Family Stone - Dance To The Music
21. Dr. John - Gris-Gris
22. The Band - Music From Big Pink
23. Etta James - Tell Mama
24. Os Mutantes - Os Mutantes
25. Frank Zappa / Mothers Of Invention - Cruising With Ruben & The Jets
26. Laura Nyro - Eli And The Thirteenth Confession
27. Serge Gainsbourg - Initials B.B.
28. The Pentangle - Sweet Child
29. David Peel & The Lower East Side - Have A Marijuana
30. Kim Fowley - Outrageous
31. Sir Douglas Quintet - Honkey Blues
32. The Gun - The Gun
33. Johnny Cash - At Folsom Prison
34. Family - Music In A Doll's House
35. Archie Shepp - The Magic Of Ju-Ju
36. The Beatles - White Album
37. Van Dyke Parks - Song Cycle
38. Various Artists - Tropicália Ou Panis Et Circenses
39. James Brown - I Can't Stand Myself (When You Touch Me)
40. Davie Allan & The Arrows - Cycle-Delic Sounds
41. Vanilla Fudge - The Beat Goes On
42. Willie Colón - The Hustler
43. Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida
44. Gary Walker & The Rain - Album No.1
45. Silver Apples - Silver Apples
46. Blood, Sweat & Tears - Child Is Father To The Man
47. The Lollipop Shoppe - Just Colours
48. Tom Zé - Tom Zé
49. Pearls Before Swine - Balaklava
50. Dillard & Clark - The Fantastic Expedition Of Dillard & Clark
51. Jefferson Airplane - Crown Of Creation
52. Neighbr'hood Childr'n - Neighb'rhood Childr'n
53. Moby Grape - Wow!
54. Donald Byrd - Slow Drag
55. The Pentangle - The Pentangle
56. Velvet Opera - Elmer Gantry's Velvet Opera
57. Soft Machine - Soft Machine
58. Lalo Schifrin - Bullitt
59. Blues Magoos - Basic Blues Magoos
60. Incredible String Band - The Hangman's Beautiful Daughter
61. Taj Mahal - Taj Mahal
62. Blue Cheer - Outside Inside
63. July - July
64. Tyrannosaurus Rex - My People Were Fair And Had Sky In Their Hair...
65. Aretha Franklin - Lady Soul
66. Fever Tree - Fever Tree
67. The Fugs - It Crawled Into My Hand, Honest
68. The Millennium - Begin
69. Jeff Beck - Truth
70. Ultimate Spinach - Ultimate Spinach
71. Nico - The Marble Index
72. Los Speakers - En El Maravilloso Mundo De Ingeson
73. Spirit - Spirit
74. Fifty Foot Hose - Cauldron
75. Small Faces - Ogden's Nut Gone Flake
0
geplaatst: 22 september 2021, 14:32 uur
Na de Jordy's 1968:
01. Johnny Cash - At Folsom Prison
02. The Kinks - Are the Village Green Preservation Society
03. Van Morrison - Astral Weeks
04. The United States of America - The United States of America
05. The Jazz Composer's Orchestra - The Jazz Composer's Orchestra
06. The Zombies - Odessey & Oracle
07. The Band - Music from Big Pink
08. Archie Shepp - The Way Ahead
09. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
10. Jerry Lee Lewis - Another Place Another Time
11. The Rolling Stones - Beggars Banquet
12. Family - Music in a Doll's House
13. The Beatles - The Beatles
14. Ray Barretto - Acid
15. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee
16. Miles Davis - Filles de Kilimanjaro
17. Val Stöecklein - Grey Life
18. Boudewijn de Groot - Picknick
19. Townes Van Zandt - For the Sake of the Song
20. The Peter Brötzmann Octet - Machine Gun
21. Dr. John, the Night Tripper - Gris-Gris
22. Terry Callier - The New Folk Sound of Terry Callier
23. James Carr - A Man Needs a Woman
24. Magic Sam - West Side Soul
25. Dillard & Clark - The Fantastic Expedition of Dillard and Clark
26. Os Mutantes - Os Mutantes
27. The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
28. The Doors - Waiting for the Sun
29. Arthur - Dreams and Images
30. Fabrizio de André - Tutti Morimmo a Stento
31. Lee Morgan - The Gigolo
32. Miles Davis - Miles in the Sky
33. Etta James - Tell Mama
34. Nina Simone - 'Nuff Said!
35. Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
36. Otis Redding - The Dock of the Bay
37. The Impressions - This Is My Country
38. Taj Mahal - Taj Mahal
39. John Mayall - Blues from Laurel Canyon
40. The Mothers of Invention - We're Only in It for the Money
01. Johnny Cash - At Folsom Prison
02. The Kinks - Are the Village Green Preservation Society
03. Van Morrison - Astral Weeks
04. The United States of America - The United States of America
05. The Jazz Composer's Orchestra - The Jazz Composer's Orchestra
06. The Zombies - Odessey & Oracle
07. The Band - Music from Big Pink
08. Archie Shepp - The Way Ahead
09. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
10. Jerry Lee Lewis - Another Place Another Time
11. The Rolling Stones - Beggars Banquet
12. Family - Music in a Doll's House
13. The Beatles - The Beatles
14. Ray Barretto - Acid
15. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee
16. Miles Davis - Filles de Kilimanjaro
17. Val Stöecklein - Grey Life
18. Boudewijn de Groot - Picknick
19. Townes Van Zandt - For the Sake of the Song
20. The Peter Brötzmann Octet - Machine Gun
21. Dr. John, the Night Tripper - Gris-Gris
22. Terry Callier - The New Folk Sound of Terry Callier
23. James Carr - A Man Needs a Woman
24. Magic Sam - West Side Soul
25. Dillard & Clark - The Fantastic Expedition of Dillard and Clark
26. Os Mutantes - Os Mutantes
27. The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
28. The Doors - Waiting for the Sun
29. Arthur - Dreams and Images
30. Fabrizio de André - Tutti Morimmo a Stento
31. Lee Morgan - The Gigolo
32. Miles Davis - Miles in the Sky
33. Etta James - Tell Mama
34. Nina Simone - 'Nuff Said!
35. Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
36. Otis Redding - The Dock of the Bay
37. The Impressions - This Is My Country
38. Taj Mahal - Taj Mahal
39. John Mayall - Blues from Laurel Canyon
40. The Mothers of Invention - We're Only in It for the Money
1
jeb777
geplaatst: 31 december 2021, 05:29 uur
1. Elvis Presley - Elvis (TV Special)
2. Jerry Lee Lewis - Another Place Another Time
3. Rolling Stones - Beggars Banquet
4. Johnny Cash - At Folsom Prison
5. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
6. Magic Sam - West Side Soul
7. Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival
8. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee
9. The Everly Brothers - Roots
10. The Impressions - This Is My Country
2. Jerry Lee Lewis - Another Place Another Time
3. Rolling Stones - Beggars Banquet
4. Johnny Cash - At Folsom Prison
5. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
6. Magic Sam - West Side Soul
7. Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival
8. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee
9. The Everly Brothers - Roots
10. The Impressions - This Is My Country
1
geplaatst: 21 januari 2022, 10:24 uur
01. (--) Elvis Presley - Elvis (TV Special)
02. (01) Fleetwood Mac - Peter Green's Fleetwood Mac
03. (02) Jackie Wilson - I Get the Sweetest Feeling
04. (03) James Carr - A Man Needs a Woman
05. (04) The Beatles - The Beatles
06. (--) Sammy Davis Jr. - I've Gotta Be Me
07. (--) Conway Twitty - Next in Line
08. (--) The Electric Flag - A Long Time Comin'
09. (08) Johnnie Taylor - Who's Making Love...
10. (10) Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival
Gestemd op 168 albums
02. (01) Fleetwood Mac - Peter Green's Fleetwood Mac
03. (02) Jackie Wilson - I Get the Sweetest Feeling
04. (03) James Carr - A Man Needs a Woman
05. (04) The Beatles - The Beatles
06. (--) Sammy Davis Jr. - I've Gotta Be Me
07. (--) Conway Twitty - Next in Line
08. (--) The Electric Flag - A Long Time Comin'
09. (08) Johnnie Taylor - Who's Making Love...
10. (10) Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival
Gestemd op 168 albums
0
geplaatst: 14 november 2022, 14:07 uur
1. The Beatles - The Beatles
2. Van Morrison - Astral Weeks
3. The Band - Music From Big Pink
4. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
5. Rolling Stones - Beggars Banquet
6. Dion - Dion
7. Neil Young - Neil Young
8. Serge Gainsbourg - Initials B.B.
9. Mickey Newbury - Harlequin Melodies
10. Elyse Weinberg - Elyse
2. Van Morrison - Astral Weeks
3. The Band - Music From Big Pink
4. The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
5. Rolling Stones - Beggars Banquet
6. Dion - Dion
7. Neil Young - Neil Young
8. Serge Gainsbourg - Initials B.B.
9. Mickey Newbury - Harlequin Melodies
10. Elyse Weinberg - Elyse
0
geplaatst: 12 januari, 20:32 uur
Update sinds januari 2022
01. (02) Fleetwood Mac - Peter Green's Fleetwood Mac
02. (03) Jackie Wilson - I Get the Sweetest Feeling
03. (05) The Beatles - The Beatles
04. (04) James Carr - A Man Needs a Woman
05. (06) Sammy Davis Jr. - I've Gotta Be Me
06. (07) Conway Twitty - Next in Line
07. (08) The Electric Flag - A Long Time Comin'
08. (--) Big Brother & The Holding Company - Cheap Thrills
09. (10) Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival
10. (--) Dr. John, the Night Tripper - Gris-Gris
Live albums:
01. (--) Elvis Presley - Elvis (TV Special)
02. (--) Albert King - Live Wire / Blues Power
03. (--) Johnny Cash - At Folsom Prison
04. (--) The Kinks - Live at Kelvin Hall
Gestemd op 177 albums
01. (02) Fleetwood Mac - Peter Green's Fleetwood Mac
02. (03) Jackie Wilson - I Get the Sweetest Feeling
03. (05) The Beatles - The Beatles
04. (04) James Carr - A Man Needs a Woman
05. (06) Sammy Davis Jr. - I've Gotta Be Me
06. (07) Conway Twitty - Next in Line
07. (08) The Electric Flag - A Long Time Comin'
08. (--) Big Brother & The Holding Company - Cheap Thrills
09. (10) Creedence Clearwater Revival - Creedence Clearwater Revival
10. (--) Dr. John, the Night Tripper - Gris-Gris
Live albums:
01. (--) Elvis Presley - Elvis (TV Special)
02. (--) Albert King - Live Wire / Blues Power
03. (--) Johnny Cash - At Folsom Prison
04. (--) The Kinks - Live at Kelvin Hall
Gestemd op 177 albums
* denotes required fields.