menu

Muziek / Koop en Ruil / Muziekinstrumenten te koop

zoeken in:
avatar van SiSsY bOY
Beste Musicmeteraars.

Omdat ik door deze site zeer veel muziek heb ontdekt wil ik wat terug doen. Wij hebben sinds 2008 een online-muziekwinkel waar wij muziekinstrumenten verkopen. We zijn maar een klein bedrijfje maar we hebben een zeer gevarieerd aanbod en proberen ten alle tijden de laagste prijs te bieden.

Bij een bestelling op onze site willen we alle musicmeter gebruikers 5% extra korting geven. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is bij de bestelling de kortingscode 'musicmeter' in te voeren.

kijk snel eens op Eekman Muziekinstrumenten - eekmanmuziek.nl


met vriendelijke groet,


Jelmer Eekman
www.eekmanmuziek.nl


(afbeelding)

Sheplays
Alle Mumer's graag even opletten bij de aanschaf van een nieuwe (2e hands) gitaar!

Donderdag 17 juni jl zijn er in popzaal dB's in Utrecht na het optreden van Rene SG en Apache twee Gibson gitaren van de band RENE SG gestolen.

Het gaat om een zwarte Gibson Les Paul Custom uit 1978, serienummer 72828588.
In de originele zwart/grijze koffer, met rode bekleding aan de binnenkant.
Slijtageplekken op de hals en achter op de body, hij ziet er gebruikt uit.
Herkenbaar ook aan de grafiet zadels, die erop zitten in plaats van de originele goudkleurige zadels.

De andere gitaar is een zwarte Gibson SG Standard uit 2004.
Deze gitaar ziet er nog goed uit, slechts een paar kleinere beschadigingen op de randen van de body.
Ook deze gitaar is herkenbaar aan de grafiet zadels, die erop zitten in plaats van de originele zilverkleurige zadels.
Zit ook in de originele koffer, met slangenleer bekleding. Koffer ziet er beschadigd uit na 6 jaar.

NB: op beide gitaren zitten straplocks, in plaats van de originele ophangpunten.

Als je informatie hebt, graag contact opnemen via [email protected]

avatar van reptile71
Ik verkoop mijn Crafter Lite D/CD western gitaar. Voor meer info en foto's: check


Gast
geplaatst: vandaag om 22:38 uur

geplaatst: vandaag om 22:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.