menu

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Mini-meeting gehad met Jazper en Lukas in Rotterdam. Nul muziekwinkels bezocht, nul cd's/platen gekocht, wel veel gelachen. En dat is me eigenlijk heel wat meer waard, dus het was een geslaagde dag

Komt c-moon nou nog?

Die is bijna klaar met gang 26 heeft ie me net laten weten.

Nou, dan zal ie er zo wel aan komen.

Heren, overdrijven is ook een vak
Het waren maar 6 gangen bij 'De Matroos en het Meisje'...
Ja, jammer genoeg Jazper, GrafGantz en Lukas niet getroffen en we waren nog wel in dezelfde stad!

Iemand zin in een last-minute MM meeting, morgen ga ik naar het concert van Emma Ruth Rundle in Tivoli Vredenburg te Utrecht. Als iemand mee wilt lijkt mij dat erg leuk

Emma Ruth Rundle - Marked for Death (2016)

Emma Ruth Rundle - The Distance (Official Audio) - YouTube

Lars Muziek. schreef:
Iemand zin in een last-minute MM meeting, morgen ga ik naar het concert van Emma Ruth Rundle in Tivoli Vredenburg te Utrecht. Als iemand mee wilt lijkt mij dat erg leuk

Ik ga vanavond niet, maar ik heb haar gisteren gezien op Roadburn (was een soloset, weet niet of dat vandaag ook is), dat was echt belachelijk mooi.

Lars Muziek. schreef:

Ik zou haar wel graag willen zien, maar ik moet morgen vroeger dan gebruikelijk aan het werk. Dus vanavond komt slecht uit. Trad ze niet ook nog elders op in Nederland?

Don Cappuccino schreef:
(quote)

Ik ga vanavond niet, maar ik heb haar gisteren gezien op Roadburn (was een soloset, weet niet of dat vandaag ook is), dat was echt belachelijk mooi.

Goed om te horen dat het een mooi optreden was! Ik ben erg benieuwd! Ik denk dat zij ook vanavond solo zal gaan optreden. In het voorprogramma staat Jaye Jayle waar ze ook een nummertje (of album) meegemaakt had.

Gretz schreef:
(quote)

Ik zou haar wel graag willen zien, maar ik moet morgen vroeger dan gebruikelijk aan het werk. Dus vanavond komt slecht uit. Trad ze niet ook nog elders op in Nederland?

De tour van Emma Ruth Rundle is erg groot, ook in Nederland komt zij nog meerdere keren langs. Onder andere ook nog in het Paard van Troje in Den Haag.

De volgende mumeter meeting is bij BKS in Hilvarenbeek.

Mensen die morgen bij het Dynamo Metalfest zijn?

Bij Muziek > Muziekgames > De Mooiste Avatar Editie #3:

west schreef:
(quote)

Zijn 743 concertmeets niet officieel?

Nee, tenzij ze vooraf in dit topic zijn aangekondigd

herman schreef:
(quote)

Ja, als je wel eens naar een concert gaat is de kans groot dat hij daar ook is. En dan zijn er nog de popquizzen.

De laatste grote meeting los van een concert is alweer jaren geleden volgens mij.

In het kader van het 3e (!) lustrum eind januari zou een grotere meet-up wel weer eens leuk zijn. Eindelijk een goede reden om een groot feestje te gaan vieren ook wel eens fijn zonder mod-toezicht Het tienjarig jubileum van de site is destijds (2014) vrijwel geruisloos aan iedereen voorbij gegaan.

Ik hou me aanbevolen voor ideeën.

Lijkt me een leuk plan Gretz! Utrecht ligt lekker centraal.

jordidj1 (moderator)
Utrecht is mooi inderdaad wanneer gaan we zuipen dan?

Dit jaar weer een poging wagen bij LGW?

Lijkt me een goed idee! Ook pro Utrecht.

Justus18 schreef:
Ik ken niemand hier .

Alleen nerds hebben vrienden op MuMe nodig

Ik doe mee!

Wel ja. Op zich geinig om eens wat gezichten bij de plaatjes te hebben.

Google zegt dat dit de afkorting is van London Gatwick. Dat vind ik toch wat te ver.

Teunnis schreef:
Dit jaar weer een poging wagen bij LGW?

Laten we 't proberen! Vorig jaar kwamen Ataloona en ik een andere Teun tegen terwijl Dave met jou aan het appen was.

Haha, die was wel mooi ja

Uuuuuuuuuu

jordidj1 (moderator)
GrafGantz schreef:
Google zegt dat dit de afkorting is van London Gatwick. Dat vind ik toch wat te ver.

Graf kom morgen naar ADE!

Datum prikken.

Ik stel zondag 27 januari voor. Dat is precies 2 dagen voor MuMe's 15e verjaardag.

De zondag een week er op lijkt me ook een prima optie.

Dan kan ik helaas niet, dat is tijdens het IFFR.

Een week eerder zou ik wel kunnen.

Leuk idee om weer eens een meeting te organiseren. Ik werk helaas iedere zondag dus dat gaat hem voor mij niet worden...

Gaat dit nou over het lustrumfeest? Want dan praten we in twee topics over hetzelfde, niet zo handig...

Graag alle correspondentie over de lustrummeet centraal houden in het topic waar Panjoe naar linkt

Gast
geplaatst: vandaag om 02:46 uur

geplaatst: vandaag om 02:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.