menu

Overig / Apparatuur / Muziek in de auto / Goede Car stereo systeem

zoeken in:
avatar van T8T
T8T
Dit topic ontbrak nog. Muziek in de auto.

Vergeet niet dat er goede platen zijn ontstaan tijdens een autorit waar wat bekende artiesten in zaten.
Zo komt een mega hit van Micheal Jackson toen hij aan het meuriën was achter het stuur toen hij naar de studio reed waar Quincy Jones op hem zat te wachten.

Maar hier gaat het in dit topic over de apparatuur.
En persoonlijk vind ik een goede car stereo erg belangrijk, want waarom zou je in de auto niet zo'n mooi geluid als thuis in de woonkamer mogen hebben?
In mijn auto liggen achterin serieuze blokken van Pioneer die JBL speakers aansturen. Daarnaast beukt een subwoofer de nodige bass mijn auto in. Bronnen komen van de usb stick, cd, radio, en bleu tooth.

Ik heb vrij veel kennis en ervaring wat betreft car audio.
Daarom als iemand hier vragen heeft over car audio, stel ze gerust.
Mede car audio kenners en jullie systeem set-up, het lijkt mij leuk om erover te keuvelen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:41 uur

geplaatst: vandaag om 18:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.