menu

Genres / Hip-Hop / Beste hip-hop nummers qua beat

zoeken in:
avatar van RotterdamWe$$$t
Cam'ron - Allways Made it (Feat. Vado) #ArabMUZIK

avatar van TheLegacy
Eigenlijk zijn er nog doezend meer maarja, hier een aantal



























Baron Ricks - Harlem River Drive

alexander-r schreef:
(embed)

Onbetwist m'n favoriete beat


Vind die van ST Mic - Keep It Low op dat album beter.

avatar van alexander-r
Glacius schreef:
(quote)


Vind die van ST Mic - Keep It Low op dat album beter.


Da's een tijdje terug zeg, pfoe. Moet wel zeggen dat ik So nog redelijk vaak draai. Nummer wat jij noemt kan ik me niet zo snel voor de geest halen, goede reden om dit album nog een paar keer te luisteren

HipHop Fiend
alexander-r schreef:
(quote)


Da's een tijdje terug zeg, pfoe. Moet wel zeggen dat ik So nog redelijk vaak draai. Nummer wat jij noemt kan ik me niet zo snel voor de geest halen, goede reden om dit album nog een paar keer te luisteren


Yo, gast...Nog steeds van de jazzy shit? Ik post ook maar even een paar van mijn favo beats (instrumentals)...die toevalligerwijs bijna allemaal ook een knalharde tekst/rapper eroverheen hebben...en er is er ook een met een beat, die absoluut niet in die categorie valt (het tegenoversgestelde). Ik limiteer mezelf tot 10 (met niet geheel ontoevallig ook wat alltime favs erbij):






























avatar van jordidj1
Breathe! Damn, die was ik alweer een tijdje vergeten. Wat een sick harde beat is dat, zeg! Bedankt man!

HipHop Fiend
jordidj1 schreef:
Breathe! Damn, die was ik alweer een tijdje vergeten. Wat een sick harde beat is dat, zeg! Bedankt man!


Graag gedaan man, ik vind Fabolous wel een zwaar waardeloze MC tho...

HipHop Fiend
Ik gooi er nog 10 voor de hand liggende beats uit, maar die wel knetterdope zijn imho:































Niet alle clips gepakt omdat sommige wel heel kutgeluid hadden... Feedback is altijd leuk!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:00 uur

geplaatst: vandaag om 07:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.